loading...

ملودی

بازدید : 436
چهارشنبه 5 شهريور 1399 زمان : 23:06

بازاریابی و ترقی تقریباً به اندازه خود سرمایه داری قدیمی است. از همان ابتدا ، ما در میادین بازار با مردم بلند شدیم که برای تبلیغ محصولات یا پوسترهای خود که بر روی دیوارها گچ زده شده اند ، بلند صحبت می کنند تا در مورد محصولات جدید صحبت کنند.

امروز ، ما اینترنت و دستگاه های آماده اینترنت را در دست مشتریان داریم. همه چیز به اینترنت متصل است و آماده است تا اطلاعات را جمع کند.

بنابراین روشن است که تجارت مدرن قرن بیست و یکم بخشی از بودجه بازاریابی را به تلاشهای دیجیتال اختصاص می دهد. از این گذشته ، شما باید به جایی بروید که مشتریان در آن حضور داشته باشند ، و چشم پوشی از چشم انداز آنلاین این است که خود را از مخاطبان بالقوه جهانی جدا کنید.

با توجه به دیدگاه 20/20 ما : دیدگاه رهبر بازاریابی از گزارش آینده دیجیتال ، 95٪ از این سازمانها بودجه بازاریابی دیجیتال خود را در سالهای اخیر افزایش داده اند و 9 از 10 بازاریاب انتظار دارند که بودجه آنها تا سال 2020 ادامه یابد.

بنابراین چقدر کافی است؟

بازاریابی و ترقی تقریباً به اندازه خود سرمایه داری قدیمی است. از همان ابتدا ، ما در میادین بازار با مردم بلند شدیم که برای تبلیغ محصولات یا پوسترهای خود که بر روی دیوارها گچ زده شده اند ، بلند صحبت می کنند تا در مورد محصولات جدید صحبت کنند.

امروز ، ما اینترنت و دستگاه های آماده اینترنت را در دست مشتریان داریم. همه چیز به اینترنت متصل است و آماده است تا اطلاعات را جمع کند.

بنابراین روشن است که تجارت مدرن قرن بیست و یکم بخشی از بودجه بازاریابی را به تلاشهای دیجیتال اختصاص می دهد. از این گذشته ، شما باید به جایی بروید که مشتریان در آن حضور داشته باشند ، و چشم پوشی از چشم انداز آنلاین این است که خود را از مخاطبان بالقوه جهانی جدا کنید.

با توجه به دیدگاه 20/20 ما : دیدگاه رهبر بازاریابی از گزارش آینده دیجیتال ، 95٪ از این سازمانها بودجه بازاریابی دیجیتال خود را در سالهای اخیر افزایش داده اند و 9 از 10 بازاریاب انتظار دارند که بودجه آنها تا سال 2020 ادامه یابد.

بنابراین چقدر کافی است؟

ما می خواهیم به تلاشهای دیجیتال مارکتینگ خود نگاهی بیندازیم و به شما نشان دهیم که وقتی باید بودجه خود را تخصیص دهید و مطمئن شوید که برای منابع و برنامه دیجیتالی شما تأثیر دارد ، باید فکر کنید.

هدف را تنظیم کنید

یكی از مهمترین مراحل اولیه برای تشخیص بودجه بازاریابی دیجیتال ، تحكیم هدف یا اهداف مشخص است. شما نمی خواهید همه چیز را به دیوار پرتاب کنید و ببینید چه چیزی به این روش برخورد می کند زیرا این کار باعث اتلاف وقت و هزینه می شود.

درعوض ، آنچه شما باید هدف خود را انجام دهید این است که تصمیم بگیرید کجا می خواهید نتایج خود را ببینید. این ممکن است به معنای یک نتیجه واحد باشد ، یا ممکن است به معنای یک هدف اصلی با اهداف ثانویه و سوم باشد. در هر صورت ، با این حال ، شما باید بدانید که برای رسیدن به چه چیزی تلاش می کنید. آیا به دنبال تقویت آگاهی از برند هستید؟ وفاداری بیشتری به برند ایجاد می کنید؟ آیا شما فقط علاقه مند به افزایش درآمد هستید یا مشتری؟

اینها همه اهداف بسیار متفاوتی با رویکردهای متفاوت است ، بنابراین کدام یک از آنها را انتخاب می کنید تأثیر بزرگی در برنامه دیجیتالی شما خواهید داشت و اینکه چگونه باید بودجه ریزی کنید.

گذشته را تحلیل کنید

قدم دیگری که باید در هنگام بازاریابی دیجیتال بردارید این است که ببینید چه چیزی کار کرده است و چه چیزی ندارد. این هم در مورد تلاش همسالان و هم رقبا صدق می کند ، اما خصوصاً برای تلاش های شما.

اگر قبلاً تجربیاتی در زمینه بازاریابی دیجیتال تجربه کرده اید ، پس از نزدیک به نتایج خود به شما نگاه کنید. کجا موفقیت را تجربه کرده اید و چرا؟ کدام تلاشها برای شما مؤثر نبود؟ آیا می دانید چرا آنها برای شما کار نکردند ، به خصوص اگر این تکنیک هایی بودند که برای مشاغل دیگر کار می کردند؟ دانستن اینکه چه چیزی کار کرده است و چه نکرده است و از همه مهمتر ، چرا موفقیت یا عدم موفقیت وجود دارد ، قطعات حیاتی پازل بازاریابی دیجیتال هستند که اگر می خواهید با تلاش بعدی خود به جلو بروید ، به آنها نیاز خواهید داشت.تخصیص بر اساس موفقیت

تخصیص بر اساس موفقیت

هنگامی که شما یک هدف داشته باشید و تصور کنید که چه چیزی کار می کند و چه چیزی نیست ، می توانید براساس اولویت ها و موفقیت ، بودجه خود را تقسیم کنید. کلمه کلیدی در اینجا "موفقیت" است ، نه هزینه. به عنوان مثال ، رسانه های اجتماعی ممکن است در ابتدا برای شما هیچ هزینه ای نداشته باشند ، زیرا هیچ هزینه ای برای ایجاد یک حساب رسانه اجتماعی یا ایجاد پست برای آن وجود ندارد.

با این حال ، اگر تجزیه و تحلیل تلاشهای قبلی در زمینه بازاریابی دیجیتالی یا سایرین نشان دهد که ایجاد آگاهی از مارک تجاری روی یک حساب رسانه های اجتماعی مانند توییتر بسیار خوب کار می کند ، ممکن است بخواهید وقتی برنامه های خود را در اختیار نداشته باشید ، برنامه های رسانه ای اجتماعی را برنامه ریزی کنید. از این گذشته ، اگر فقط چند نفر از کارمندان پست پستی گاه به گاه را انتخاب کرده اید ، برای حساب شما در رسانه های اجتماعی خوب کار می کرد ، چقدر می تواند با یک مدیر حساب رسانه های اجتماعی یا ابزار و نرم افزارهای مناسب رسانه های اجتماعی تا چه حد موثرتر باشد. استفاده از آن؟

به همین ترتیب ، اگر مشخص باشد که جمعیتی شما از فیس بوک در حال دور شدن است و اکنون در اینستاگرام قرار دارد و در تبلیغات فیس بوک خود نتایج کمتری را مشاهده می کنید ، چرا همچنان به آن اولویت می دهید؟ بودجه را به چیزی تغییر دهید که نتایج بهتری کسب کند ، نه اینکه پول را برای تکنیکی که داده ها نشان داده است در جای خود نگه دارید و برای نیازهای شما مفید نیست.

به آینده نگاه کنید

تکنیک هایی که قبلاً کار کرده اند مهم است که به خاطر بسپارید ، اما توجه به آینده نیز به همان اندازه مهم است. اگر مورد علاقه شما نیست ، به برخی از کارمندان یا متخصصان دیگر اختصاص دهید تا از روندهای دریافتی ، شما را تأیید کنند. روندهای فعلی در بازاریابی دیجیتالی برای تماشای آن بسیار مهم است ، اما اگر تجزیه و تحلیل کسب و کار به فرصتها و مکانهای جدید اشاره داشته باشد ، همیشه آگاه باشید که گرفتن زود هنگام و داشتن "مزیت اول حرکت" می تواند فواید بزرگی داشته باشد.

بنابراین فقط کافی نیست بدانید که " اینستاگرام وارد است ، اما فیس بوک برای جمعیتی جوان تر است " ، به عنوان مثال ، اگر شما یا کارمندان خود می شنوید در مورد سیستم عامل ها یا خدمات جدید اجتماعی ، مانند جریان Twitch به صحنه می آیند و ایجاد می کنند. یک لژیون جدید و بدون امضاء KOL (رهبران اصلی عقیده) ، نباید این فرصت های آینده را برای بازاریابی نادیده بگیرید.

تقسیم نیازهای شما

تقسیم نیازهای شما

اکنون که شما می توانید ایده های بهتری در مورد اهداف خود داشته باشید و از چه شکل های بازاریابی دیجیتال می خواهید برای دستیابی به آن اهداف استفاده کنید ، وقت آن است که شروع کنید تا برای منابع خاصی که به آنها نیاز دارید ، تعدادی عدد را کنار بگذارید.

البته بازاریابی دیجیتال در مورد ترکیب دو منبع مجزا است: ابزار / نرم افزار و نیروی انسانی. شما باید شروع کنید به این موضوع بپردازید که بودجه شخصی شما چگونه اینها را تأمین خواهد کرد به عنوان مثال ، اگر می خواهید از توییتر ، فیس بوک و اینستاگرام برای بازاریابی در رسانه های اجتماعی خود بهره ببرید ، آیا می خواهید برای هر کانال کارمند اختصاصی داشته باشید یا یک کارمند را اختصاص دهید تا با همه رسانه های اجتماعی اداره شود. اگر این یکی از کارمندان باشد ، چقدر باید آن کارمند را صرف رسانه های اجتماعی کند؟

اگر می خواهید این کارمند تا حد امکان کارآمد باشد ، ممکن است بخواهید به دنبال ابزاری مانند بافر باشید . به شخص اجازه می دهد تا به جای اینکه شخصی پست ایجاد کند ، پست هایی را ایجاد و برنامه ریزی کند تا در زمان های مناسب قرار داده شود و سپس منتظر بماند تا زمان مناسب برای تنظیم دستی پست باشد.

اگر بدانید که می خواهید اطلاعات دقیق تری در مورد نحوه تلاش خود انجام دهید ، ممکن است شما بخواهید ابزارهای تحلیلی عمیق تری داشته باشید تا شما یا کارکنان خود اطلاعات بهتری راجع به آنچه کار می کند و چه چیزی نیست ، با شماره هایی که می توانید آن را تهیه کنید ، به دست آورید. سرویس Moz ، که یکی از رهبران صنعت در بهینه سازی موتورهای جستجو یا SEO است ، لازم است به لیست ابزارهای شما اضافه شود.

ایجاد محتوا خود را برنامه ریزی کنید

یکی از زمینه هایی که همیشه نیاز به آن وجود دارد ، ایجاد محتوا است. اما نوع محتوایی که ایجاد می شود بسته به شغل ، نیازها و اهداف شما متفاوت است. به عنوان مثال ، مقالات و پست های عمیق وبلاگ هنوز هم می تواند به عنوان بخش اساسی در بازاریابی ، به ویژه برای صنایع مرتبط با خدمات بیشتر ، جایی که مشتریان می خواهند اطلاعات دقیق به منظور تصمیم گیری داشته باشند ، باشد. در این حالت ، برای ایجاد آن محتوا و KOL های خاص ، باید بازاریابی دیجیتالی خود را به سمت کارشناسان یا مسئولان نگارش بودجه کنید.

از طرف دیگر این طیف ، مشاغل مبتنی بر محصول ممکن است از محتوای ویدیو سود بیشتری کسب کنند . این البته ، با وجود اهمیت خود محتوا ، یک مجموعه مهارت کاملاً متفاوت است. بنابراین ، بودجه لازم است بسته به توانایی شما در تهیه این موارد و سایر عوامل ، تجهیزات ضبط ، تجهیزات ویرایش ، ارائه دهنده یا نویسندگان را به حساب آورد.

بسترهای نرم افزاری خود را انتخاب کنید

نکته مهم دیگر در بازاریابی شما این است که سیستم عاملانی را انتخاب کنید که در آن حضور داشته باشید. باز هم ، این بسیار وابسته به تجارت شما و بازاری است که شما از آن پذیرایی می کنید. اگر بیشتر از شرکت های تجاری و تجاری هستید و در درجه اول برای تصمیم گیرندگان در سطح مدیریت مانند CTO ها یا CFO ها جذاب هستید ، احتمالاً قصد دارید محتوایی را ایجاد کنید که به معنای آن باشد. مصرف شده در دفتر ، روی رایانه رومیزی یا لپ تاپ. این محتوا به صورت مقاله یا در وب سایت های اختصاصی ظاهر می شود.

از طرف دیگر این طیف ، اگر مشاغل شما خرده فروشی و عمومیت بیشتری داشته باشد ، این احتمال وجود دارد که آنچه را که شما پیشنهاد می کنید با افرادی که روی سیستم عامل های قابل حمل مانند تلفن و تبلت هستند ، "در حال حرکت" مصرف شود. همچنین ممکن است به این معنا باشد که انتخاب شما برای تحویل ، از فیلم یا عکس ارسال شده در رسانه های اجتماعی استفاده می کند ، بنابراین این بار دیگر نگرانی های بودجه شما را تغییر می دهد.

نتایج خود را نظارت کنید

نتایج خود را نظارت کنید

یکی از بهترین جنبه های بازاریابی دیجیتال این است که شما لزوماً نیازی به بازنگری در پایان سال ندارید ، با اطلاعاتی که توسط یک شرکت تحقیقاتی تهیه شده است ، به شما بگوید که تکنیک های بازاریابی شما تا چه اندازه موثر بوده است یا پول شما به خوبی خرج شده یا هدر رفته است.

با استفاده از نرم افزار تجزیه و تحلیل مناسب ، تمام نتایج موردنیاز خود را بدست می آورید و می توانید نظارت بر اثربخشی تلاشهای خود را آغاز کنید. از این استفاده کنید تا ببینید که بازاریابی شما چگونه انجام می شود. حتی ممکن است بتوانید تنظیمات دقیقه ای را انجام دهید در حالی که کمپین ها هنوز در جریان هستند تا اثربخشی بیشتری را از تلاش های خود بدست آورید.

مانند همیشه ، برنامه ریزی و تمایل به دیدن داده ها به صورت غیرمستقیم کلید موفقیت است.

ابزار و فناوری های لازم را برای رفع چالش های فردا با یک دیپلم تحصیلات تکمیلی در بازاریابی دیجیتال بیاموزید . امروز بروشور را بارگیری کنید!

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 30
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 6
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 5
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 115
  • بازدید سال : 353
  • بازدید کلی : 11530
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی