loading...

ملودی

بازدید : 344
چهارشنبه 5 شهريور 1399 زمان : 23:14

هنگامی که مشغول یک حرفه بازاریابی دیجیتال هستید ، متوجه خواهید شد که صنعت می تواند چقدر سریع و بی امان باشد. این کار در هر نوبت به فکر کردن روی پاهای شما و اصالت نیاز دارد ، و باعث می شود این زمینه در ابتدا بسیار ناامیدکننده به نظر برسد.

برای پیشرفت در دنیای بازاریابی دیجیتال ، مهارت های شما نیاز به تکامل مداوم دارند . در اینجا نکاتی مهم برای تقویت حرفه بازاریابی دیجیتال شما ارائه شده است.

هنگامی که مشغول یک حرفه بازاریابی دیجیتال هستید ، متوجه خواهید شد که صنعت می تواند چقدر سریع و بی امان باشد. این کار در هر نوبت به فکر کردن روی پاهای شما و اصالت نیاز دارد ، و باعث می شود این زمینه در ابتدا بسیار ناامیدکننده به نظر برسد.

برای پیشرفت در دنیای بازاریابی دیجیتال ، مهارت های شما نیاز به تکامل مداوم دارند . در اینجا نکاتی مهم برای تقویت حرفه بازاریابی دیجیتال شما ارائه شده است.

1. مجموعه مهارت های خود را پیشرفت داده و اصلاح کنید

در بازاریابی ، توسعه دو نوع مهارت مهم است: مهارت های سخت و مهارت های نرم خود. مهارت مهمی که شما به عنوان یک بازاریاب دیجیتال به آن نیاز دارید ، توانایی نشان دادن بازده سرمایه گذاری در بازاریابی است که سهامداران ایجاد می کنند. شما باید از داده هایی که در دسترس شماست استفاده کنید تا به دیگران کمک کنید مزایای بازاریابی را فراتر از حد پایین بدانند. هرچه بازده بالاتر باشد ، شانس بیشتری برای درآمدزایی واقعی از این صنعت دارید.

سپس ، مهارت های نرم وجود دارد. این مهارتها از خلاقیت گرفته تا ابتکار ، همکاری و قدرت تأثیرگذاری متغیر است. این مهارت ها هنگام استخدام تفاوت هایی ایجاد می کند و اصول اساسی شما باید برای داشتن یک حرفه ای بازاریابی دیجیتال در زمینه تجارت باشد.

چه مدرک دیجیتال مارکتینگ را دنبال کنید و چه نباشید ، یادگیری باید ثابت باشد. برای آخرین دیدگاه ها در این زمینه با وب سایت های معتبر بازاریابی و همچنین نشریات و مجلات مشورت کنید . از طریق انواع یادگیری ، اعم از خواندن مقالات وب ، پیمایش از طریق LinkedIn یا شرکت در سمینارها ، این است که شما باید مجموعه مهارت خود را به طور مداوم به روز کنید.

2. از آخرین روند آگاه باشید

از آخرین روند آگاه باشید

درگیر شدن خود در بازاریابی دیجیتال نیز نیازمند داشتن مد روز است. با پیشرفت مداوم فناوری و رسانه های اجتماعی ، روند جدیدی در یک لحظه به وجود می آید. به هر حال بیش از روندهای بازاریابی توجه کنید. به پیشرفتهای کلی در تبلیغات و صنایع دیجیتال نگاه کنید. علاوه بر این ، شما نیاز به یک درک دقیق از استراتژی تجارت ، تجربه مشتری ، اخبار صنعت و استراتژی فروش دارید. اگر تمرکز شما بیشتر به جنبه های فناوری است ، مواردی مانند یادگیری ماشین ، میکروسرویس و هوش مصنوعی (AI) باید روی رادار شما باشد.

شما باید در مورد این که فن آوری ها و روندهای نوظهور چه تاثیری بر رقابت و استراتژی فروش شرکت شما دارند ، بخوانید و درک کنید . توصیه می شود که به خارج از عمل خود نگاه کنید و پل های دانش را در زمینه های مطالعه مرتبط ایجاد کنید تا تأثیر بسیار خوبی داشته باشد. صنعت بازاریابی دیجیتال از طریق بلاگها ، فیدهای اجتماعی و پادکست ها با منابع پر شده است.

3. یک حضور دیجیتالی قوی ایجاد کنید

داشتن یک حضور گسترده دیجیتال یک عامل اصلی برای تبدیل شدن به یک حرفه ای موفق در بازاریابی دیجیتال است. اگر امیدوار هستید که در این صنعت استخدام شوید ، باید تا حد امکان به صورت آنلاین قابل مشاهده باشید زیرا کارفرمایان هنگام تحقیق به عنوان یک نامزد بالقوه به دنبال مهارت های آنلاین نمایشی خواهند بود. از نمایه LinkedIn گرفته تا خوراک توییتر شما ، این افراد در معرض دید قرار می گیرند. همچنین در صورت داشتن یک وب سایت شخصی یا وبلاگ به شما کمک می کند تا کارفرمایان بتوانند کارهای شما را ببینند و اینکه آیا این کار به تجارت و مهارت های مورد نیاز آنها ترجمه می شود یا خیر.

یک حضور دیجیتالی صالح و اجرایی ایجاد کنید. همه چیز از عکس شما تا بیوگرافی شما باید نشانگر این باشد که چگونه می خواهید در زندگی واقعی درک شود.

4- ساخت یک برند شخصی

 یک برند شخصی بسازید

هنگام برقراری حضور آنلاین ، شما همچنین می خواهید بیش از کسی باشید که بصورت آنلاین بصورت آنلاین ارسال می کند. شما در این راه باید در حال ساختن یک برند شخصی باشید .

این بدان معنا نیست که شما باید در هر کانال رسانه اجتماعی موجود ارسال کنید یا بزرگترین وبلاگ قابل تصور را ایجاد کنید. بعضی اوقات می تواند به سادگی استفاده از یک یا دو کانال رسانه ای اجتماعی و ایجاد یک نتیجه خوب باشد. برای نمایش تخصص در بازاریابی دیجیتال خود و جلب توجه سایر متخصصان در آن فضاها ، از فضاهای اجتماعی به عنوان راه استفاده کنید. برای تبدیل شدن به یک متخصص صنعت ، کارفرمای خود یا کارفرمای بالقوه و مشتریانی را نشان می دهید که می توانید آنچه را برای خودتان به دست آورده اید برای آنها انجام دهید.

شما می خواهید به یک منبع اطلاعاتی مطمئن تبدیل شوید و یک روش پیشگیرانه برای کشف و تعیین روندهای دیجیتال نشان دهید. اشتراک دانش شما ارتباطات مهمی ایجاد می کند ، ویژگی های رهبری شما را ارائه می دهد و میراثی را برای دیگران به وجود می آورد که در کوتاه مدت و بلند مدت به خاطر بیاورند.

5- داده ها را درک کنید

توسعه دهنده و بازاریاب نرم افزار ، HubSpot ، گزارش می دهد که 40٪ از بازاریابان می گویند اثبات بازگشت سرمایه فعالیت های بازاریابی خود بزرگترین چالش آنها است . برای مشتریان ، ROI و معیارهای مربوط به فعالیتهای آنها بسیار مهم است. هنگام ارسال گزارش ها و ارزیابی کمپین ها ، باید تجزیه و تحلیل و نتیجه گیری مبتنی بر داده ها را درج کنید.

چندین تیم بازاریابی برای درک دقیق داده ها یا اندازه گیری مبارزات تلاش می کنند. هر کاری که شما در بازاریابی دیجیتال انجام دهید ، پایه و اساس تحلیلی است. این که آیا شما یک متخصص رسانه های اجتماعی ، بازاریاب جستجوگر یا متخصص PPC هستید ، تجزیه و تحلیل برای درک موفقیت ، دلیل این اتفاق و نحوه تکثیر آن بسیار مهم است. دانستن نحوه جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده ها و همچنین ترسیم بینش ها و توصیه های آن داده ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

شما حتی می توانید از دوره های آنلاین که می تواند به رزومه شما اضافه شود ، گواهی کسب کنید و نشان از مهارت خود را نشان دهد. تا حد امکان از تجزیه و تحلیل ها در تصمیم گیری های روزانه خود استفاده کنید و شواهد قابل توجهی در مورد اثربخشی کار خود ایجاد کنید.

6. از گرفتن خطرات نترسید

خود را به عنوان کسی معرفی کنید که در تلاش برای انجام کارهای جدید باز باشد. اگر این به معنای یادگیری یک مهارت متفاوت یا استفاده از یک کار است ، نشان دهید که می خواهید حتی کوچکترین کار را انجام دهید. خارج شدن از منطقه راحتی شما این است که چگونه رشد خواهید کرد و چگونه یاد خواهید گرفت که به دانش و استعدادهای خود اطمینان داشته باشید. هر خطر محاسبه شده شما را در معرض مهارت های جدید قرار می دهد و می تواند شما را به یک حرفه ای کاملاً گرد تبدیل کند که کارفرمایان ممکن است مایل باشند از این فرصت استفاده کنند. هرگز پتانسیل های خود را در این صنعت محدود نکنید.

7. یادگیری اقتباس

از آنجایی که صنعت بازاریابی دیجیتال در یک زمان تغییر می کند ، شما باید بتوانید به سرعت تنظیم کنید. سازگاری یعنی هر دو مهارت سخت و نرم خود را به روز کنید. در بعضی مواقع ، ممکن است به معنای به دست آوردن نقش رهبری باشد که تیم نیاز به مسئولیت شخص داشته باشد.

اگر در نقش رهبری هستید ، ممکن است شما را ملزم کند که سبک خود را تغییر دهید ، به اعضای تیم خود اعتماد کنید تا در بازیهای خود بر خلاف میکرونماسیون ، نقش خود را ترقی کنند. گاهی اوقات دور ماندن و اجازه دادن به اعضای تیم تصمیم گیری و توصیه هایی به شما کمک می کند تا مشکلات سریعتر حل شوید. می توانید در مورد چگونگی رسیدگی به موضوعات از دیدگاههای مختلف ، از تیم خود نشانگرهایی را انتخاب کنید.

8. همیشه به دنبال بازخورد باشید

همیشه به دنبال بازخورد باشید

بازخورد منظم به شما کمک می کند بدانید که آیا کاری که انجام می دهید دارای ارزش واقعی است یا خیر. اگر یک بازاریاب دیجیتال جوان هستید ، باید دانش خود را تقویت کرده و شکاف های اطلاعاتی را برطرف کنید. جستجوی بازخورد از متخصصان باتجربه باعث افزایش دانش شما خواهد شد و توجه شما را به محدودیت هایی که ممکن است هرگز نتوانسته اید توجه کند ، جلب می کند.

سعی کنید از مدیر خود پیاده روی و صحبت کنید. این مکالمه غیررسمی می تواند به تبادل صریح تر و صادقانه تری منجر شود. حاضر باشید انتقاد سازنده را بپذیرید و نقاط ضعف خود را بفهمید. نه تنها می توانید آن مناطق را اصلاح کنید ، بلکه حتی می توانید تاکتیک هایی را برای تقویت نقاط قوت خود یاد بگیرید.

9. بر خود تمرکز کنید

یک عامل تعیین کننده بزرگ هنگام انتقال به یک حرفه بازاریابی دیجیتال ، تمرکز روی خودتان است. کنترل حرفه خود را انجام دهید و منتظر نمانید که دیگران آن را به سمت شما سوق دهند. در مورد اهدافی که می خواهید برای دستیابی به آن فکر کنید و چه اقداماتی را برای رسیدن به آنها باید انجام دهید ، فکر کنید آیا فکر می کنید یک مربی می تواند به شما در رسیدن به آن قدم بزرگ کمک کند؟ آیا کلاس کلاس ، سمینار یک هفته ای یا گواهینامه اضافی می تواند آن شغل رویایی را بدست آورد؟ تا زمانی که شما سخت کار کرده و اعتماد به نفس داشته باشید ، از آنچه که تصور می کنید پیشرفت خواهید کرد.

اطمینان حاصل کنید که نگرش شما مثبت است و ذهن شما روی نوآوری قرار گرفته است. فردی باشید که دوست دارید با او همکاری کنید. شما می خواهید اعتماد به نفس الهام بگیرید در حالی که کسی هستید که بیشتر از این فکر می کنید بیرون از جعبه است.

10. از آنجا خارج شوید و شبکه کنید

از آنجا خارج شوید و شبکه کنید

با هر حرفه ای که می خواهید به آن بپردازید ، شبکه سازی نقش مهمی را ایفا می کند. شبکه سازی می تواند شما را به سمت فرصت ها و ارتباطاتی که ممکن است در طول سفر پیش بینی نکرده اید ، سوق دهد.

شبکه سازی یک فرآیند مستمر است ، روشی که نیاز به پس انداز تکنولوژیکی و همچنین فرد بودن افراد دارد. رسانه های اجتماعی مکان بسیار خوبی برای شروع ، به ویژه LinkedIn است ، جایی که می توانید با افراد در حوزه خود ارتباط برقرار کرده و از آنها راهنمایی بخواهید. با این حال ، رسانه های اجتماعی فقط می توانند تاکنون شما را به دست آورند.

برای دیدار با این متخصصانی که الهام بخش کار شما هستند ، باید به دنیای خارج بروید. در رویدادهای مربوطه شرکت کنید تا بتوانید آنها را در عمل مشاهده کنید. از جلسات اطلاعاتی بازدید کنید که ممکن است درک شما را از تجزیه و تحلیل ، رسانه های اجتماعی و سایر جنبه های بازاریابی دیجیتال بهبود بخشد. به ملاقات ها و رویدادهای خارج از مجموعه مهارت های خود نیز بروید. شاید تازه متوجه شوید که چیزی که فکر می کنید درک آن خیلی سخت است می تواند تبدیل به یک حوزه کاملاً جدید از تخصص شود.

با یک دیپلم حرفه ای در بازاریابی دیجیتال ، ابزارها و فن آوری های لازم را برای رفع چالش های فردا بیاموزید . امروز بروشور را بارگیری کنید!

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 30
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 3
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 1
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 63
  • بازدید سال : 444
  • بازدید کلی : 11621
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی