loading...

ملودی

بازدید : 363
دوشنبه 10 شهريور 1399 زمان : 17:12

چه چیزی وب سایت خوبی را ایجاد می کند که هم موتورهای جستجو و هم کاربران آن را دوست دارند؟ آیا ویژگی های خاصی وجود دارد که می تواند به شما در تمایز وب سایت خود از بقیه کمک کند؟

پاسخ ساده بله ، عناصری وجود دارد که هر وب سایت خوبی باید داشته باشد و این دقیقاً همان چیزی است که در این پست خواهید آموخت.

چه چیزی وب سایت خوبی را ایجاد می کند که هم موتورهای جستجو و هم کاربران آن را دوست دارند؟ آیا ویژگی های خاصی وجود دارد که می تواند به شما در تمایز وب سایت خود از بقیه کمک کند؟

پاسخ ساده بله ، عناصری وجود دارد که هر وب سایت خوبی باید داشته باشد و این دقیقاً همان چیزی است که در این پست خواهید آموخت.

وب سایت خوب چیست؟

وب سایت خوبی است که این سه هدف را برآورده می کند:

  • این کاربران را راضی نگه می دارد (قصد کاربر)
  • به موتورهای جستجو می دهد آنچه می خواهند
  • باعث ایجاد ترافیک / تبدیل / منجر به صاحب مشاغل می شود.

برای برآورده کردن همه اهداف ، یک وب سایت باید ویژگی های خاصی داشته باشد که آنها را از سایر وب سایت هایی که برای همان موضوعات رقابت می کنند ، متمایز کند.

7 عنصر اصلی یک وب سایت خوب

بیایید در زیر می بینیم 7 ویژگی چیست که وب سایت های خوب از بقیه متمایز هستند.

  1. یک وب سایت خوب دارای محتوای عالی است
  2. یک وب سایت خوب بهینه سازی شده است
  3. یک وب سایت خوب توسط کاربران قابل اعتماد است
  4. یک وب سایت خوب برای موبایل بهینه شده است
  5. یک وب سایت خوب سریع بارگیری می شود
  6. یک وب سایت خوب EAT را نشان می دهد و برنده بازی اجتماعی اثبات است
  7. یک وب سایت خوب توسط سایت های خوب دیگر ارجاع شده است

شماره 1 - یک وب سایت خوب از مطالب فوق العاده ای برخوردار است

محتوای عالی پایه و اساس هر وب سایت خوب است. Google و سایر موتورهای جستجو در جستجوی وب سایتهایی با محتوای با کیفیت بسیار خوب شده اند و این بدان معنی است که اگر محتوای شما خوب نیست ، نمی توانید بصورت آنلاین زنده بمانید.

وقتی در مورد محتوای خوب صحبت می کنیم منظور ما از هر نوع محتوا نیست بلکه به معنای محتوایی است که کاربران می خواهند آنها را بخوانند.

دوره کامل جستجوگرها
  • دوره کامل SEO
  • تبدیل به یک متخصص سئو شوید
  • ترافیک خود را در 60 روز یا کمتر افزایش دهید
  • مورد اعتماد بیش از 3000 دانشجو است

این یک عامل مهم موفقیت است. هنگامی که کاربران از Google یا منابع دیگر در سایت شما فرود آمدند ، می توانید با مراجعه به گزارش های Google Analytics و تجزیه و تحلیل معیارهایی مانند:

  • زمان در سایت
  • نرخ گزاف گویی
  • نرخ خروج
  • صفحات / جلسه
  • مدت زمان متوسط جلسه

اگر این اعداد خوب هستند ، و اگر تعامل با محتوای شما در قالب نظرات ، اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی و بک لینک وجود دارد ، این یک سیگنال خوب است که محتوای شما رضایت کاربر را می دهد.

اگر هیچ یک از موارد بالا صحیح نیست ، باید به صفحه ترسیم برگردید و استراتژی محتوای خود را دوباره فکر کنید.

راهنماهای زیر به شما در ایجاد محتوای با کیفیت بالا کمک می کند:

  • محتوای نازک چیست و چگونه آن را اصلاح کنید
  • نحوه نوشتن پست های وبلاگ دوستانه SEO
  • محتوای دوستانه سئو چیست؟

شماره 2 - یک وب سایت خوب بهینه سازی شده است

شما می توانید محتوای عالی ایجاد کنید ، عالی است اما بعد کدام است؟ شما باید مطمئن شوید که Google می تواند وب سایت و محتوای شما را درباره همه مطالعه و درک کند.

به عبارت ساده ، شما باید یک وب سایت دوستانه SEO ایجاد کنید که عاری از خطاهای فنی SEO باشد و سیگنال های صحیح را از طریق محتوا برای خزنده های موتور جستجو فراهم می کند.

این ایده ساده است: هرچه اطلاعات بیشتری به موتورهای جستجو بدهید به روشی که بتوانند آن را درک کنند (این یک تعریف بسیار ساده از سئو نیز هست ) شانس شما برای دستیابی به رتبه های بالاتر بیشتر است .

وب سایت های بهینه سازی شده SEO به دلیل استفاده آسان ، در دسترس و ساختار مناسب ، تجربه ای عالی را در اختیار کاربران قرار می دهند و این ترکیب آنها را به وب سایتهای خوبی تبدیل می کند.

راهنماهای زیر به ایجاد وب سایتهای بهینه سازی شده SEO کمک می کند:

  • محتوای SEO چیست؟
  • لیست کامل جستجوگرها
  • طراحی وب سایت دوستانه SEO چیست
  • نحوه بهینه سازی ساختار سایت خود
  • بهترین نکات سئو برای مبتدیان

شماره 3 - یک وب سایت خوب توسط کاربران قابل اعتماد است

جلب اعتماد کاربر یک عامل مهم موفقیت است زیرا حتی اگر می توانید اعتماد Google را جلب کنید ، همچنان باید اعتماد کاربر را جلب کنید.

اعتماد کاربر به کیفیت محتوا مربوط می شود بلکه به رفتار شما با احترام مربوط می شود.

شما به کاربران خود احترام می گذارید و اطلاعات دقیقی را در اختیار آنها قرار می دهید که دسترسی به آنها آسان است بدون اینکه سعی کنید آنها را در کلیک تبلیغات کلیک کنید.

اعتماد کاربر به این اطمینان است که هرگونه اطلاعاتی که با شما به اشتراک می گذارد امن و خصوصی است و بدون نگرانی آنها با شرکت های بازاریابی به اشتراک گذاشته نمی شود.

اعتماد کاربر به این اطمینان است که هرگونه اطلاعات بارگیری شده از وب سایت شما به دستگاههای آنها به بدافزار تزریق نمی شود.

هنگامی که شما می توانید کاربران را متقاعد کنید که می خواهید یک تجربه عالی را در اختیارشان قرار دهید ، می توانید یک قدم بزرگ در داشتن یک وب سایت فوق العاده با مزایای اضافی برداشته باشید. کاربرانی که به یک وب سایت اعتماد دارند:

  • محتوای خود را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.
  • وب سایت خود را در پست های خود ذکر کنید.
  • بیشتر به خوانندگان وفادار تبدیل می شوند.
  • در صورت فروش محصول یا خدمات ، احتمالاً بیشتر به مشتری تبدیل می شوند.

شماره 4 - وب سایت خوبی برای موبایل بهینه شده است

آمار استفاده از موبایل در مقابل آمار استفاده از دسک تاپ
آمار استفاده از موبایل

اکثریت قریب به اتفاق مردم برای شروع یا ادامه جستجو از دستگاه های تلفن همراه خود استفاده می کنند و داشتن وب سایتی برای بهینه سازی تلفن همراه بیش از حد ضروری است.

گوگل دوستی موبایل را به عنوان یک عامل رتبه بندی موتور جستجو اضافه کرده است ، بنابراین عدم ارائه کاربران به وب سایت دوستانه تلفن همراه شما به رتبه Google شما آسیب می رساند.

به خاطر داشته باشید که یک وب سایت دوستانه برای موبایل ، یک وب سایت با بهینه سازی تلفن همراه نیست.

داشتن یک وب سایت پاسخگو که در تلفن همراه بدون میله های پیمایش نشان داده می شود ، اولین قدم است اما کافی نیست.

شما باید به نحوه تعامل کاربران با وب سایت شما از طریق تلفن همراه توجه ویژه ای داشته باشید و اطمینان حاصل کنید که آنها می توانند سریع و آسان آنچه می خواهند را پیدا کنند.

شماره 5 - یک وب سایت خوب سریع بارگیری می شود

سرعت صفحه یک عامل رتبه بندی است
یک وب سایت خوب سریع بارگیری می شود

سرعت وب سایت مستقیماً با سئو ، قابلیت استفاده و اعتماد کاربر مرتبط است. کاربران یا موتورهای جستجو نمی خواهند به وب سایتی مراجعه کنند که بارگیری آن خیلی طولانی طول بکشد. وب سایت های آهسته دارای رتبه های Google پایین تری هستند و تجربه بدی را به کاربران ارائه می دهند.

طبق گفته گوگل ، وب سایت اگر کندتر از 2.5 ثانیه در موبایل باشد ، کند است. این هدفی است که دستیابی به آن بسیار دشوار است اما هرچه به این تعداد نزدیک تر شوید ، بهتر می شوید.

دوست دارید از کدام وب سایت بازدید کنید ، یک وب سایت بارگذاری کند و پر از گرافیک یا یک وب سایت سریع با رویکردی دقیق تر در مورد استفاده از عناصر چندرسانه ای؟

پاسخ واضح است ، بنابراین هنگام ساخت وب سایت خود سعی کنید این را در نظر بگیرید.

شماره 6 - یک وب سایت خوب EAT را نشان می دهد و برنده بازی اجتماعی اثبات است

اهمیت تخصص ، اقتدار و قابلیت اطمینان برای رتبه بندی ها.
وب سایت های خوب نشان از تخصص ، اقتدار و قابلیت اطمینان دارند.

تخصص ، اعتبار و اعتماد به نفس سه عنصر هستند که شروع به دستیابی به جستجوگرها در چند ماه گذشته کردند.

گوگل به وضوح اظهار داشته است كه وب سایتهای خوب وب سایتهای خوبی هستند كه سطح بالایی از EAT را نشان می دهند و این نوع وب سایتهایی است كه می خواهند در نتایج جستجوی خود نشان دهند.

به زبان ساده ، EAT باید در مورد کیفیت محتوا ، اعتبار نویسنده محتوا و قابلیت اطمینان وب سایت به طور کلی انجام دهد.

برای گوگل ، وب سایت خوبی است که دارای محتوا است که توسط متخصصین موضوع ارسال شده است.

کارشناسان تخصص خود را نه تنها از طریق مدارک تحصیلی و یا تجربه دانشگاهی خود بلکه به اعتبار آنها در اینترنت و چگونگی درک آنها توسط سایر متخصصان و وب سایتهای خوب ثابت می کنند.

به عبارت دیگر ، دیگر نمی توانید وانمود کنید که یک متخصص در یک موضوع هستید اما باید آن را نیز ثابت کنید.

همه عناصر یک وب سایت خوب که در این پست توضیح داده شده است ، نقش مهمی در کمک به وب سایت برای نشان دادن سطح بالایی از EAT دارند.

می توانید با خواندن سند دستورالعمل های کیفیت جستجو ، اطلاعات بیشتری در مورد EAT کسب کنید .

اثبات اجتماعی

در دنیای رقابتی آنلاین امروز و با ظهور شبکه های رسانه های اجتماعی ، ضروری است که در بازی های رسانه های اجتماعی نیز پیروز شوید.

به اشتراک گذاشتن یک وب سایت خوب در شبکه های اجتماعی آسان تر است و مقبولیت اجتماعی (لایک ، اشتراک ، دنبال کننده) اثبات می کند که این یک وب سایت عالی است.

متأسفانه موفقیت اجتماعی یک شبه اتفاق نمی افتد و بدون تلاش اتفاق نمی افتد. شما باید یک برنامه و یک استراتژی رسانه های اجتماعی داشته باشید که وب سایت شما را در شبکه های اجتماعی ترویج داده و آن را در مقابل کاربران مناسب قرار دهد.

گفتن این که وب سایت خوبی دارید کافی نیست بلکه افراد دیگر باید با دوست داشتن ، اشتراک گذاری و دنبال کردن وب سایت شما موافقت کنند.

شماره 7 - وب سایت خوبی توسط سایر سایتهای خوب ارجاع شده است

سئو خارج از صفحه
یک وب سایت خوب از سایر وب سایت های خوب پیوند دارد.

این تقریباً همان کارایی است که موتورهای جستجو هنگام وارد کردن یک عبارت جستجو در جعبه جستجوی آنها کار می کنند. بگذار توضیح بدهم.

طبیعی است که بسیاری از وب سایت ها مطابق با معیارهای توضیح داده شده در بالا باشند ، اما موتورهای جستجو چگونه تصمیم می گیرند که در کدام صفحه وب را در صفحه اول نتایج نشان دهند؟

پاسخ در تعداد و نوع مراجع (پیوندها) یک وب سایت نسبت به بقیه است.

وب سایتی که دارای بک لینک از وب سایت های دیگر است ، نسبت به وب سایت هایی که هیچ گونه مراجعه ای به وب سایت های دیگر ندارند ، دارای مزیت آشکاری است.

با گذشت سالها ، مردم با ایجاد هزاران پیوند غیر طبیعی برای دستیابی به رتبه های بهتر سعی در دستکاری این مسئله داشته اند ، اما موتورهای جستجو ، به ویژه گوگل ، در تفاوت بین پیوندهای با کیفیت و پیوندهای اسپم به اندازه کافی هوشمندانه عمل کرده اند.

پیوندی با کیفیت که می تواند در کسب رتبه بندی به شما کمک کند ، از دیگر وب سایت های خوب و قابل اعتماد است.

این یک موضوع بزرگ برای تجزیه و تحلیل است ، اما راه پیش فرض این است که برای تمایز وب سایت خود از وب سایت های دیگر ، شما نیاز به پیوندهای ورودی بیشتر (چه از نظر کیفیت و چه از نظر کمیت) نسبت به سایر سایت های رقابت با همان کلمات کلیدی دارید.

این همان داستان با بازی اثبات اجتماعی است: یک وب سایت خوب به احتمال زیاد لینک های دریافتی را جذب می کند که باعث تقویت رتبه آن می شود و یک وب سایت با رتبه بالا توسط کاربران و موتورهای جستجو به عنوان یک وب سایت خوب در نظر گرفته می شود.

یک وب سایت خوب زمان و کارهای زیادی را می طلبد

وقتی از Google سؤال می کنید که چرا یک وب سایت دارای رتبه بالایی نیست ، به شما می گویند قوانینی را که در بالا توضیح دادم پیروی کنید و همچنین یک تجربه خوب را برای کاربران خود حفظ کنید.

در حالی که این یک کلیشه است ، این حقیقت سخت است و دلیل ساده است. هزاران وب سایت وجود دارد که در صفحه اول نتایج جستجو برای هر کلمه کلیدی داده شده می توانند برای یک موقعیت در رقابت باشند .

مواردی که در پایان زنده می مانند ، مواردی هستند که با گذشت زمان بهبود و بهبود می یابند.

وقتی برای اولین بار شروع کردم ، سالها طول کشید تا نخستین وب سایت خود را در موقعیت های برتر گوگل بدست آورم و ترافیک ارگانیک را بدست آورم و قبل از آن ، مجبور شدم ساعات بی پایان را صرف فهمیدن چگونگی انجام این کار کنم.

به عنوان مثال هر وب سایت موفق یا وبلاگ نویسی موفق را در اینترنت مشاهده کنید ، چه ارتباطی با آنها دارند؟

سالها وبلاگ نویسی و وب سایتهایی که دارای مطالب بسیار خوبی با هزاران پیوند ورودی هستند.

آیا این چیزی است که می توانید در چند ماه ایجاد کنید؟ مطمئناً نه اگر در یک دوره زمانی کار مداوم انجام دهید ، خواهید دید که به تدریج همه چیز تغییر می کند و همه چیز آسان تر می شود.

یادگیری اصلی

آنچه که وب سایت خوبی ایجاد می کند تنها طراحی نیست بلکه عناصر دیگری است که شامل محتوا ، قابلیت استفاده ، سئو ، رسانه های اجتماعی ، پیوندها و اعتماد است.

به عنوان اولین قدم ، باید اطمینان حاصل کنید که از همه این عوامل نمره خوبی کسب کرده اید و به عنوان گام دوم برای ادامه کار تا زمانی که همه (ترسوها و کاربران) را متقاعد نکنید که وب سایت خوبی دارید که شایسته رتبه بالایی باشد.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 30
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 10
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 5
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 26
  • بازدید ماه : 119
  • بازدید سال : 357
  • بازدید کلی : 11534
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی