loading...

ملودی

بازدید : 488
سه شنبه 11 شهريور 1399 زمان : 16:17

آیا می خواهید به صورت آنلاین به بازاریابی بپردازید اما می دانید چه گزینه هایی وجود دارد و کدام استراتژی های بازاریابی آنلاین بیشتر مناسب کسب و کار و بودجه بازاریابی شما است؟ این آغازگر بازاریابی آنلاین نمای کلی از استراتژی های شما را برای انتخاب ارائه می دهد. من توصیه می کنم حداقل سه مورد را انتخاب و اجرا کنید. بازاریابی موفقیت آمیز آنلاین برای اکثر مشاغل کوچک به تنوع و ماندگاری بستگی دارد.

آیا می خواهید به صورت آنلاین به بازاریابی بپردازید اما می دانید چه گزینه هایی وجود دارد و کدام استراتژی های بازاریابی آنلاین بیشتر مناسب کسب و کار و بودجه بازاریابی شما است؟ این آغازگر بازاریابی آنلاین نمای کلی از استراتژی های شما را برای انتخاب ارائه می دهد. من توصیه می کنم حداقل سه مورد را انتخاب و اجرا کنید. آموزش بازاریابی آنلاین آمیز آنلاین برای اکثر مشاغل کوچک به تنوع و ماندگاری بستگی دارد.

یک وبلاگ / وب سایت داشته باشید.

اولین قدم برای موفقیت در بازاریابی آنلاین ، داشتن پایگاه خانگی در وب است. در واقع یک وب سایت رسمی یا یک وبلاگ یا ترکیبی از هر دو مهم نیست. هر دو آدرس اینترنتی را در اختیار شما قرار می دهند که افراد می توانند شما را پیدا کنند و راهی مناسب برای مراجعه به شما است ، دو موردی که تلاش های بازاریابی آنلاین شما را تسهیل می کند. بنابراین حتی اگر مستقیماً چیزی را به صورت آنلاین نمی فروشید ، به وب سایت احتیاج دارید.

من بازرگانان را تشویق می کنم که در وب سایت خود یک وبلاگ داشته باشند یا به عنوان یک وب سایت فعالیت کنند زیرا اگر به طور منظم وبلاگ نویسی کنید و چیزهای مرتبطی برای گفتن داشته باشید ، موارد زیر را ایجاد خواهید کرد - و برخی از این افراد با انتشار اطلاعات در مورد بازاریابی آنلاین شما کمک می کنند شما و محصولات و / یا خدماتتان.

تبلیغات آنلاین

من گمان می کنم که بسیاری از مشاغل کوچک ، به ویژه از این استراتژی بازاریابی آنلاین آزار و اذیت می کنند ، زیرا آنها نمی خواهند از پس آن برآیند. آنها فقط می خواهند به صورت آنلاین بازاریابی رایگان انجام دهند . من می گویم ، هیچ مشکلی در استراتژی های آنلاین بازاریابی رایگان وجود ندارد - به شرطی که متوجه شوید چنین نیست. تمام استراتژی های "رایگان" بازاریابی آنلاین که من از آنها آگاه هستم زمان قابل توجهی را صرف می کنند ، به این معنی که تنها در صورت رایگان بودن وقت شما رایگان هستند.

از طرف دیگر ، تبلیغات سنتی سنتی زمان نسبتاً کمی را می گیرد و می تواند یک استراتژی بازاریابی آنلاین بسیار موثر باشد. اولین چیزی که باید در مورد آن بدانید وجود دو مدل هزینه ای CPM و CPC است.

CPM مخفف هزینه در هزار برداشت است. با این نوع بازاریابی آنلاین ، شما اساساً فضای یک صفحه وب را خریداری می کنید و برای تعداد مشخصی از نمایش ها یا تعداد دفعات نمایش تبلیغات خود هزینه می پردازید. بسیاری از بنرهای تبلیغاتی که در وب سایت های مختلف مشاهده می کنید در مدل CPM پرداخت می شوند.

CPC مخفف تبلیغات هزینه به ازای هر کلیک است. در این مدل ، شما فقط به تعداد دفعات کلیک یک بیننده بر روی تبلیغ خود پرداخت می کنید ، نه به تعداد دفعات نمایش آن.

Google AdWords شاید بهترین شناخته شده برنامه آنلاین بازاریابی با هر کلیک باشد. وقتی با این برنامه به صورت آنلاین بازاریابی می کنید ، کلمات کلیدی خاصی را انتخاب می کنید که می خواهید تبلیغات شما با آنها مرتبط شود. وقتی افراد با استفاده از یکی از کلمات کلیدی شما در Google جستجو می کنند ، ممکن است تبلیغ شما در کنار نتایج جستجو ظاهر شود. تئوری این است که این افراد به احتمال زیاد به محصولات یا خدمات شما علاقه مند هستند.

یکی دیگر از استراتژی های تبلیغات آنلاین که ممکن است بخواهید امتحان کنید ایجاد و ارسال یک ویدیوی آنلاین (یا به وب سایت خود یا یک سایت معروف به اشتراک گذاری ویدیو مانند YouTube) است. یک فیلم آنلاین در صورت محبوب شدن می تواند بازاریابی طلای آنلاین باشد.

فهرست های فهرست

افزودن مشاغل خود به لیست های مناسب دایرکتوری (لیست دایرکتوری های محلی ، دایرکتوری های تجاری و غیره) روش دیگری برای بازاریابی آنلاین است که زمان کمی می برد و نسبتاً ارزان است. شما به هر گروه تجاری محلی از جمله اتاق بازرگانی محلی خود تعلق داشته باشید ، احتمالاً وب سایت هایی دارند که به آنها اجازه می دهد تا کسب و کار خود را به صورت آنلاین لیست کنند و حتی ممکن است با نرخ های ویژه تبلیغات را در سایت قرار دهند. سایر سایت های محلی ، به ویژه سایت های مربوط به گردشگری را جستجو کنید و مطمئن شوید که در آنجا نیز لیست شده اید.

سپس سایت های حرفه ای وجود دارد. آیا دستیار مجازی هستید؟ A CGA ؟ یک خرده فروش کانادایی؟ وابستگی های شغلی شما هرچه باشد ، احتمال اینکه این سازمان سایتی با فهرست اعضای خود داشته باشد ، بسیار خوب است. همچنین بسیاری از گروه ها / سایت های شبکه آنلاین تخصصی وجود دارند که بازاریابی آنلاین را تبلیغ می کنند.

شرکت در رسانه های اجتماعی

پیوستن به مکالمه در توییتر ، فیس بوک و انجمن ها ، ارسال پست در Flicker و YouTube ، نظر دادن در مورد وبلاگ های دیگران ، همه فرصت هایی برای بازاریابی آنلاین است.

بازاریابی آنلاین از طریق رسانه های اجتماعی به تکنیک بسیار ظریف تری نسبت به بازاریابی آنلاین از طریق تبلیغات یا لیست دایرکتوری ها نیاز دارد. با استفاده از همه رسانه های اجتماعی ، این راهکار مشارکت هوشمندانه و تلاش برای مکالمه است و نه تبلیغ محصولات و خدمات. نظراتی مانند "نکته خوب. برای بهترین tamales جهان به سایت من www.worldsbesttamales.com مراجعه کنید" فقط هرزنامه است ، نه مکالمه. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی انجام بازاریابی موفق بصورت آنلاین در شبکه های اجتماعی ، به این موارد مراجعه کنید:

نکته منفی بازاریابی در شبکه های اجتماعی وقت گیر است. اگر می خواهید این کار را به خوبی انجام دهید و سود واقعی آن را می بینید ، باید در آن کار کنید. نکته مثبت این است که در صورت محبوب شدن کاری که بصورت آنلاین انجام داده اید (یک پست ، یک ویدیو ، یک مقاله) رایگان است و می تواند در مورد محصولات / خدمات شما سر و صدا ایجاد کند.

شبکه آنلاین

LinkedIn در هر بحث از شبکه های آنلاین شایسته ذکر ویژه است . هدف اعلام شده آن کمک به متخصصان جهان برای سرعت بخشیدن به موفقیت در ارتباط با یکدیگر است. از زمان نگارش این مقاله ، لینکدین بیش از 40 میلیون عضو در بیش از 200 کشور و سرتاسر جهان دارد. این یک ابزار قدرتمند برای بازاریابی اینترنتی است و به شما امکان می دهد با مشتریان ، شرکا و همکاران بالقوه خود ارتباط برقرار کنید.

گروههایی از این دست علاوه بر اینکه منبع پشتیبانی و اطلاعاتی خوبی هستند ، برخی از فرصتهای بازاریابی را نیز فراهم می کنند. اعضای دیگر ممکن است مشتری های بالقوه یا منابع ارجاع باشند ، زیرا آنها با شما و کار شما آشنا می شوند.

مانند شبکه های اجتماعی ، شبکه های آنلاین نیاز به اتخاذ یک رویکرد ظریف دارند. همان قانون اساسی در مورد شبکه های آنلاین که در شبکه های حضوری اعمال می شود ، اعمال می شود. بده ، بده ، بده و نگران دریافت نباش ؛ شما احتمالاً با روشهای بزرگتر و قدرتمندتر از آنچه تصور می کنید ، انجام خواهید داد.

6) ایمیل مارکتینگ

از نظر من ایمیل مارکتینگ یکی از بهترین و قدرتمندترین راه های بازاریابی آنلاین است. برای یک چیز ، هنگامی که یک لیست ایمیل تهیه کردید ، (در کلمه توجه کنید واژه توسعه یافته ، خریداری نشده است) ، در واقع ، شما در حال تبلیغ برای افراد تغییر یافته هستید ، پیام بازاریابی خود را مستقیماً برای افرادی ارسال می کنید که قبلاً به محصولات شما علاقه نشان داده اند یا خدمات

از طرف دیگر ، ایمیل ابزاری عالی برای ایجاد ارتباط با مشتریان است و به شما امکان می دهد هم تجارت تکراری و هم دهان به دهان خوب بسازید.

خبرنامه ها را می توان از طریق افرادی که اطلاعات لازم را در وب سایت شما ارائه داده اند به لیست ایمیل ارسال کرد ، به عنوان مثال ، ارائه این به مشتریان بالقوه با به روزرسانی اخبار مربوط به شرکت شما ، رویدادهای آینده و / یا پیشنهادات ویژه - و البته ، به آنها یادآوری می کنید که تجارت شما وجود دارد و شاید زمان بازدید دیگری فرا رسیده است.

برنامه های ایمیل مانند VerticalResponse و Contact Contact به شما امکان می دهند ایمیل خود را برای مشتری احتمالی خود سفارشی کنید تا بتوانید به مشتریان منتخب پیام های خاص علاقه مندی ها و اقدامات آنها را ارسال کنید.

بازاریابی آنلاین و آفلاین از یک جهت یکسان هستند

درست مثل هر بازاریابی آفلاین ، تلاش های بازاریابی آنلاین شما نیز باید برنامه ریزی شود. بنابراین فقط چیزی را اینجا پست نکنید و چیزی را آنجا قرار دهید و در نظر بگیرید که در حال بازاریابی هستید. یک کمپین بازاریابی اینترنتی ایجاد کنید و نتایج خود را دقیقاً مانند سایر بازاریابی ها برنامه ریزی و اندازه گیری کنید.

و همچنین به یاد داشته باشید که هدف قرار دادن هنوز مهم است . هرچه مشتری های احتمالی خود را با دقت بیشتری هدف قرار دهید و هرچه تبلیغات بازاریابی یا مکالمات خود را با دقت بیشتری انتخاب و قرار دهید ، موفقیت بازاریابی شما بیشتر خواهد بود.

چیزی که در مورد بازاریابی آنلاین متفاوت است ، دامنه باورنکردنی آن است. اینترنت به کسب و کار شما این فرصت را می دهد تا به هزاران و شاید حتی میلیون ها نفر برسد که هرگز در مورد محصولات و / یا خدمات شما در غیر این صورت چیزی نمی شنوند - این امر باعث می شود بازاریابی آنلاین فرصتی برای بازاریابی باشد که نمی خواهید آن را از دست بدهید.

https://moomeni.com/what-is-internet-marketing/

https://www.hubspot.com/

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 30
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 4
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 111
  • بازدید سال : 492
  • بازدید کلی : 11669
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی