loading...

ملودی

بازدید : 453
دوشنبه 17 شهريور 1399 زمان : 15:38

یادگیری ترکیبی ، که آموزش های رو در رو و سنتی را با تکنولوژی آمیخته است ، طی سال ها به طور فزاینده ای در موسسات آموزشی محبوب شده است. این سبک یادگیری راهی را برای اساتید فراهم می کند تا دانشجویان را از طریق دیداری و تعامل آنلاین درگیر کند.

در حقیقت ، 77٪ از رهبران دانشگاهی ادعا می کنند که آموزش آنلاین یا همان آموزش حضوری است یا برتر است و با کسری از هزینه می تواند اجرا شود.

بنابراین ، چگونه یادگیری ترکیبی می تواند به نفع هیئت علمی و دانشجویان باشد؟

مزایای هیئت علمی

تغییر ممکن است دشوار باشد ، خصوصاً برای اساتیدی که سالها با استفاده از روشهای سنتی تدریس کرده اند. اما ، با فراگیر شدن یادگیری ترکیبی در م institutionsسسات آموزشی ، مزایای آن آشکارتر می شوند - و باعث افزایش نرخ فرزندخواندگی می شوند.

یادگیری ترکیبی ، که آموزش های رو در رو و سنتی را با تکنولوژی آمیخته است ، طی سال ها به طور فزاینده ای در موسسات آموزشی محبوب شده است. این سبک یادگیری راهی را برای اساتید فراهم می کند تا دانشجویان را از طریق دیداری و تعامل آنلاین درگیر کند.

در حقیقت ، 77٪ از رهبران دانشگاهی ادعا می کنند که آموزش آنلاین یا همان آموزش حضوری است یا برتر است و با کسری از هزینه می تواند اجرا شود.

بنابراین ، چگونه یادگیری ترکیبی می تواند به نفع هیئت علمی و دانشجویان باشد؟

مزایای هیئت علمی

تغییر ممکن است دشوار باشد ، خصوصاً برای اساتیدی که سالها با استفاده از روشهای سنتی تدریس کرده اند. اما ، با فراگیر شدن یادگیری ترکیبی در م institutionsسسات آموزشی ، مزایای آن آشکارتر می شوند - و باعث افزایش نرخ فرزندخواندگی می شوند.

1. پیگیری و بهبود تعامل

یادگیری ترکیبی این فرصت را ایجاد می کند تا یک نقشه راه روشن برای دانش آموزان ایجاد کنید ، مانند آنچه از هر دانش آموز انتظار می رود و نیازهای رسیدن به هدف نهایی - یا نمره - است. با یادگیری ترکیبی ، معلمان می توانند پیشرفت هر دانش آموز را تجسم و پیگیری کنند. این فرآیند می تواند شناسایی علائم دانش آموز در تلاش برای تقویت نقاط قوت و تربیت را آسان کند و بر اساس آنها عمل کند.

به عنوان مثال ، مربیان می توانند معیارها را تجزیه و تحلیل کنند تا ببینند دانش آموزان با چه برنامه ها و ماژول هایی درگیر می شوند. با درک اینکه اشتیاق هر دانش آموز در کجاست ، تأمین و سازگاری با رفتارهای یادگیری هر دانش آموز آسان تر می شود. اگر دانش آموزان عقب بمانند ، برای یک مربی آسان تر می شود موضوع را تشخیص دهد و زودتر قدم بگذارد.

نگاهی به اتصالات مشترک المنافع آکادمی به عنوان مثال. با گرفتن گزارش از مربیان پلت فرم یادگیری آنلاین خود ، مربیان می توانند نمرات آزمون ، فعالیت های دوره و تکالیف نمونه کارها را تجزیه و تحلیل کنند. اگر دانش آموزی در منطقه خاصی عقب افتاده است ، به آنها توصیه می شود كه در یك مركز ترك تحصیلی حضور یابند كه وقت حضوری بیشتری را با مربی خود به دانشجویان می دهد. معلمان و دانش آموزان توافق دارند که این مرکز راهی مفید برای صفر بردن از موانع یادگیری دانش آموزان و ارائه دستورالعمل های سفارشی برای پیشرفت است. بعضی اوقات راه حل ها به آسانی ارائه مهارت های سازمانی بهتر است.

2. ارتباطات را تقویت کنید

جوانان امروز بیش از هر زمان دیگری با فناوری رشد می کنند . ما قبلاً شاهد تغییراتی در الگوهای ارتباطی بوده ایم که از هزاره آغاز شده است. مشاهده نسلی که در دنیای دیجیتال اشباع شده است ، می تواند نحوه تکامل ارتباط را نشان دهد.

یک مطالعه از LivePerson نشان داد که در ایالات متحده و انگلستان ، حدود 75٪ از کاربران اینترنت مورد بررسی گفتند که به جای برقراری ارتباط شخصی ، احتمال برقراری ارتباط دیجیتالی از طریق:

  • پست الکترونیک
  • پیام متنی
  • شبکه های اجتماعی

یافته ها ممکن است شاخصی باشد که یادگیری ترکیبی ، که بر فناوری تأکید دارد ، بهتر از روشهای سنتی به دانش آموزان می رسد.

با توجه به روش ارتباطی ترجیحی دانشجو ، تالارهای گفتگوی آنلاین می توانند استادان را به طور موثرتری با دانشجویان ارتباط برقرار کنند.

3. edtech را فعال می کند

با ترکیب فناوری جدید مانند AR و VR با روشهای سنتی آموزش ، دانش آموزان تجربه یادگیری فراگیرتری را کسب می کنند.

یک مطالعه توسط EdTechReview نشان می دهد که فناوری AR و VR نیز از جذابیت گسترده ای برخوردار است. ارزش مصرف کنندگان محصولات AR 33٪ بیشتر از محصولات غیر AR است.

Google Expeditions و Titans of Space دو نمونه عالی از AR و VR در کلاس هستند. هر دو برای بهبود دروس علوم ، سفرهای مجازی مانند گشت و گذار در منظومه شمسی را ارائه می دهند. این ماجراها هر دو روش جذاب و ارزشمندی برای آموزش است.

رشد edtech به معنای موثرتر و آسان تر شدن آموزش آنلاین است.

4. شخصی سازی

در ایالات متحده نسبت دانش آموز به معلم تقریباً به 30 دانش آموز در هر معلم رسیده است. با این اندازه کلاس ، شخصی سازی دروس یا درک نیازهای فردی هر دانش آموز دشوار است.

یادگیری ترکیبی فرصت تغییر این وضعیت را فراهم می کند.

دانش آموز محور ، یادگیری ترکیبی باعث می شود فرد سازی واحدهای یادگیری بر اساس شایستگی آسان تر شود . دانش آموزان در یک کلاس می توانند با سرعت های مختلف حرکت کنند ، و معلمان می توانند راحت تر ببینند ، که دانش آموزان یا علاقه بیشتری به یک منطقه خاص نشان می دهند یا نیاز به توجه بیشتر در یک موضوع خاص را نشان می دهند.

5. هزینه را کاهش می دهد

یادگیری ترکیبی از چند طریق موجب صرفه جویی در هزینه مربیان می شود. برای مثال:

  1. استفاده مجدد از محتوای کاهش یافته و هزینه صرف شده برای آماده سازی دوره.
  2. تدریس خصوصی مجازی می تواند به کاهش هزینه های کارمندان و محل کار کمک کند.

توال R توسط موسسه فوردهام برای هر دانش آموز هزینه های یادگیری سنتی در K-12 نشان داد که میانگین ملی در مورد 10000 $ بود

هزینه های مدارس مجازی برای هر دانش آموز 5500 تا 7100 دلار بود ، در حالی که هزینه های آموزش ترکیبی از 7،600 دلار شروع شد. بسته به میزان آموزش حضوری که در این طرح تأکید شده است ، نرخ ها ممکن است به ازای هر دانش آموز به حدود 10200 دلار برسد.

با اجرای استراتژیک یادگیری ترکیبی ، یک موسسه می تواند هزینه ها را تقریباً 50٪ کاهش دهد.

فواید دانش آموزان

اعضای هیئت علمی تنها کسانی نیستند که از یادگیری ترکیبی بهره مند می شوند. شاید مهمتر از همه ، یک تجربه آموزشی جامع تر به دانش آموزان داده می شود که می تواند حفظ و تعامل را افزایش دهد.

1. پشتیبانی همتا

در مطالعه آسپدن و هلم "ایجاد ارتباط در یک محیط یادگیری ترکیبی" ، آنها دریافتند که ارتباطات آنلاین ، از طریق یک محیط یادگیری ترکیبی ، جنبه های اجتماعی دانش آموزان را بهبود می بخشد. به طور خاص ، آنها اظهار داشتند که یادگیری ترکیبی به دانشجویان اجازه می دهد تا با دانشجویان دیگر و موسسه یادگیری آنها ارتباط برقرار کنند و آنها را حفظ کنند ، حتی در خارج از دانشگاه.

با ارائه مباحثات آنلاین در زمان واقعی ، یا در یک مدل ناهمزمان مانند تابلوهای بحث یا اتاق گفتگو ، گفتگوی آزاد همیشه قابل دسترسی است. سازگاری مکالمه امکان پشتیبانی 24 ساعته 7 روزه از نوع جامعه را فراهم می کند که به معنای پشتیبانی مداوم از همتا است.

2. دسترسی آسان و انعطاف پذیری

دانش آموزان با داشتن منابع آنلاین ، می توانند به مطالبی بدون محدودیت از جمله تضاد برنامه دسترسی پیدا کنند.

مواد آنلاین را می توان در تلفن های هوشمند ، تبلت ها و دسک تاپ ها یافت ، فناوری که ما روزانه از آن استفاده می کنیم. در حقیقت ، GlobalWebIndex دریافت که در یک روز معمول ، کاربران اینترنت 18 تا 34 سال 3 ساعت و 38 دقیقه را فقط از طریق تلفن های هوشمند خود به وب گردی می پردازند.

علاوه بر این ، بسیاری از دانش آموزان در ایالات متحده موفق به تکمیل مدرسه نمی شوند. حدود 7٪ دانش آموزان دبیرستان قبل از فارغ التحصیلی تحصیل را رها می کنند. بدتر از آن ، تقریباً نیمی از دانشجویانی که دانشگاه را شروع می کنند در عرض شش سال به پایان نمی رسند.

یک نتیجه گیری این است که اکثر دانشجویانی که دانشگاه را شروع می کنند و تحصیلات خود را به پایان نمی رسانند ، ثبت نام نیمه وقت هستند ، که می تواند دانش آموزان را با داشتن تعهدات شغلی و شغلی دست و پنجه نرم کند. از آنجا که سیستم عامل های یادگیری ترکیبی در هر زمان در دسترس است ، برای کسانی که سعی می کنند در حالی که مسئولیت های دیگری مانند کار یا والدین را به عهده می گیرند ، تحصیلات خود را به پایان برسانند راحت است.

3. احتباس پیشرفته

یادگیری ترکیبی ممکن است توانایی آموزش موثرتر از آموزش حضوری سنتی را به دانش آموزان داشته باشد.

گروه انگلیسی در دانشگاه لانگ آیلند (LIU) بروکلین در حال آزمایش یادگیری ترکیبی به عنوان راهی برای بهبود ماندگاری برای دانشجویان خود است.

برای شروع ، LIU iPads را برای همه دانشجویان ورودی خود ارائه داد. امید این است که با درج م componentsلفه های فناوری در درس هایشان ، به تغییر طرز فکر دانش آموزان در مورد نوشتن کمک کند.

اطلاعاتی که LIU جمع آوری کرده ، گرچه عمدتا کیفی است ، اما شروع به ترسیم تصویری می کند که یادگیری ترکیبی تأثیر مثبتی بر حفظ دارد. مطالعات دیگر نشان می دهد که یادگیری آنلاین می تواند میزان ماندگاری را از 25 تا 60 درصد در مقایسه با فقط 8-10 درصد برای یادگیری حضوری افزایش دهد.

4. افزایش رضایت و اثربخشی

دانش آموزان امروز ترجیح می دهند انواع روش ها را یاد بگیرند. به عنوان بومی دیجیتال ، بسیاری از دانشجویان جوان با یک محیط آنلاین آشنا هستند و در واقع آن را ترجیح می دهند. قالبهای متنوع آموزش نیز هدفی خارج از سرگرمی و رضایت دانش آموزان دارد. همچنین ممکن است روش م effectiveثرتری برای یادگیری دانش آموزان باشد.

یادگیری ترکیبی خودآموزی را تشویق می کند ، جایی که دانش آموزان مجبور هستند به جای اینکه فقط در محیط کلاس بنشینند و به یک مدرس اعتماد کنند ، به طور مستقل به دنبال اطلاعات آنلاین باشند.

در کتاب یادگیری ترکیبی: با کشف پتانسیل تحول پذیر آن در آموزش عالی ، نویسندگان معتقدند که یادگیری ترکیبی موثر است زیرا برخلاف مدل تدریس مبتنی بر سخنرانی ، یادگیری ترکیبی زمان کلاس را برای تمرکز بر فعالیت های فعال تر و معنی دار باز می کند که می تواند منجر به بهبود شود اثربخشی.

5. مهارت های نرم را تقویت می کند

مهارت های نرم یا مهارت هایی که برای موفقیت حرفه ای در محل کار مورد نیاز است ، به طور طبیعی در فضای یادگیری آنلاین پرورش می یابد.

به طور خاص ، مهارت هایی مانند ارتباط خوب با دیگران ، مدیریت زمان ، تفکر انتقادی و همکاری تیمی در یک مدل ترکیبی پرورش می یابد.

مطالعه ای که توسط الزویر منتشر شد ، گروهی از دانشجویان حسابرسی را آزمایش كرد تا ببیند كه چگونه یك مدل یادگیری مخلوط بر مهارت های نرم تأثیر می گذارد. نتیجه گیری از مطالعه آنها این بود که توانایی برقراری ارتباط از طریق ایمیل یا مشارکت آنلاین بهبود می یابد. و این از آنجا که دانش آموزان به طور فعال در مورد بحث از مفاهیم بحث و گفتگو می کردند ، یادگیری ترکیبی به ایجاد اعتماد به نفس و موفقیت کمک کرد. نتیجه گیری شد که مهارت های ارتباطی با یک دوره یادگیری ترکیبی به طور مطلوب تغییر می کند.

واضح است که یادگیری ترکیبی روشهای جدیدی را برای تعامل و ارتباط معلمان با دانش آموزان فراهم می کند.

با کاهش ثبت نام و چالش فشار دیجیتال بر سیستم ها ، اعضای هیئت علمی و برنامه درسی ، فشار آوردن به سیستم ، برنامه یادگیری ترکیبی می تواند به گروه جدیدی از دانشجویان کمک کند و جریان درآمد جدیدی ایجاد کند.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 30
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 14
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 5
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 30
  • بازدید ماه : 123
  • بازدید سال : 361
  • بازدید کلی : 11538
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی