loading...

ملودی

بازدید : 307
دوشنبه 17 شهريور 1399 زمان : 15:39

زمانی مهارت های دیجیتال به عنوان یک مهارت خاص ، اکنون یک محل کار ضروری است.

در داخل اروپا و در بخشهای مختلف ، حداقل 80٪ از مدیران و متخصصان به تواناییهای اساسی دیجیتال نیاز دارند. در محلهای کار بزرگتر ، 50٪ نیاز به مهارتهای دیجیتالی تخصصی دارند.

امروزه فناوری های دیجیتال در زندگی روزمره و در فرهنگ کار جای گرفته است. داشتن نیروی کار که می داند چگونه از آنها به طور موثر استفاده کند ، رمز موفقیت شرکت است.

اما کدام مهارت های دیجیتالی در سال های آینده ضروری خواهد بود؟ هر ساله فناوری های جدید توسعه می یابند و بسیاری مورد توجه رسانه ها قرار می گیرند. با وجود بسیاری از واژه های پر سر و صدا برای پیگیری از VR به AI تا ارز رمزنگاری شده ، چگونه شرکت ها می توانند بدانند که چه چیزی برای خرید وقت و پول مناسب است؟

زمانی مهارت های دیجیتال به عنوان یک مهارت خاص ، اکنون یک محل کار ضروری است.

در داخل اروپا و در بخشهای مختلف ، حداقل 80٪ از مدیران و متخصصان به تواناییهای اساسی دیجیتال نیاز دارند. در محلهای کار بزرگتر ، 50٪ نیاز به مهارتهای دیجیتالی تخصصی دارند.

امروزه فناوری های دیجیتال در زندگی روزمره و در فرهنگ کار جای گرفته است. داشتن نیروی کار که می داند چگونه از آنها به طور موثر استفاده کند ، رمز موفقیت شرکت است.

اما کدام مهارت های دیجیتالی در سال های آینده ضروری خواهد بود؟ هر ساله فناوری های جدید توسعه می یابند و بسیاری مورد توجه رسانه ها قرار می گیرند. با وجود بسیاری از واژه های پر سر و صدا برای پیگیری از VR به AI تا ارز رمزنگاری شده ، چگونه شرکت ها می توانند بدانند که چه چیزی برای خرید وقت و پول مناسب است؟

1. تجزیه و تحلیل داده های خبره

تجزیه و تحلیل داده های خبره

در این دوره از داده های کلان ، بسیاری از شرکت ها روی کوهی از اطلاعات دست نخورده درباره مشتریان ، فرآیند و نیروی کار خود نشسته اند.

با پیشرفت تحول دیجیتال ، داده های ثبت شده به افزایش خود ادامه می دهند. دانستن نحوه استفاده از این داده ها برای درک کسب و کار و آینده آن بسیار مهم است. کارکنانی که می توانند اطلاعات مفید را از مجموعه داده های شرکت شما استخراج ، تجزیه و تحلیل و ترجمه کنند ، ضروری خواهد بود و مهارت در نقش های بیشتر و بیشتری در تیم ها ادغام خواهد شد.

تجزیه و تحلیل داده ها به طور موثر انجام می شود ، می تواند بینش اساسی کسب و کار و مشتری را به شما ارائه دهد. همچنین می تواند برای اطلاع رسانی کمپین ها و محتوا مورد استفاده قرار گیرد.

در حال حاضر ، چهار نوع اصلی از تجزیه و تحلیل داده ها وجود دارد که توسط مشاغل استفاده می شود.

  • تجزیه و تحلیل توصیفی - این روش اغلب با تجزیه و تحلیل های دیگر ترکیب می شود ، داده های خام را از منابع مختلف جمع می کند تا بینش ارزشمندی از گذشته داشته باشد.
  • تجزیه و تحلیل تشخیصی - برای شناسایی الگوها و ارائه بینش درباره مشکلات خاص ، به داده های دقیق تری نیاز دارد.
  • تجزیه و تحلیل پیش بینی - از یافته های تجزیه و تحلیل توصیفی و تشخیصی برای تشخیص تمایلات ، خوشه ها و استثناها و پیش بینی روندهای آینده استفاده می کند.
  • تجزیه و تحلیل تجویزی - به داده های تاریخی به علاوه اطلاعات خارجی نیاز دارد و از یادگیری ماشین ، قوانین کسب و کار و الگوریتم ها برای توصیف اقداماتی استفاده می کند.

روند فعلی ، همانطور که توسط یک نظرسنجی اخیر BARC برجسته شده است ، توسط مدیران به عنوان اهمیت فزاینده تجزیه و تحلیل پیش بینی و داده کاوی شناخته شده است. همانطور که فن آوری ها و ابزارهای پیشرفته بیشتر توسعه می یابند ، نقش تجزیه و تحلیل پیشرفته پیش بینی و تجویز اهمیت بیشتری خواهد داشت.

2. فروش اجتماعی پیشرفته

فروش اجتماعی پیشرفته

همانطور که اوج شکوفایی رسانه های اجتماعی در دهه 2000 میلادی کاهش یافته و بالغ می شود ، کاربران آن نیز همین روند را دارند. این بدان معناست که تیم های فروش آینده نیز باید خود را سازگار کنند. به گفته موفق ترین فروشندگان اجتماعی امروز ، این روند در حال دور شدن از تماس سرد و فروش سخت به سمت فروش مبتنی بر ارزش است.

قلب فروش مبتنی بر ارزش ، اعتماد است. برای ایجاد این ، فروشندگان اجتماعی پیشرفته باید خود را به محتوا و گفتگو مجهز کنند ، تا بتوانند روابط معنی دارتری با مشتریان خود برقرار کنند.

گزارش اخیر فروش LinkedIn نشان داد که 77٪ از خریداران بدون فروش اولیه اطلاعات شرکت خود با فروشنده درگیر نخواهند شد. اگر این را با این واقعیت در نظر بگیرید که 80٪ از خریداران 5 یا بیشتر از مطالب را قبل از خرید بررسی کرده اند ، واضح است که محتوای آنلاین با کیفیت در اطراف شرکت شما و درباره محصول شما برای همه تیم های فروش آینده ضروری است.

محتوای خوب می تواند به فروشندگان اجتماعی در شروع گفتگو و ایجاد روابط کمک کند. فیل Gerbyshank به فروشندگان بلند پرواز اجتماعی توصیه می کند: "روابط را در اولویت قرار دهید."

بسیار مهم است که با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید و سپس با افزودن ارزش در نحوه به اشتراک گذاری محتوا ، آن را حفظ کنید. رسانه های اجتماعی به جای فروش مستقیم - فرصتی بیشتر برای آموزش و تبدیل شدن به یک منبع برای مشتریان بالقوه شما هستند - این برای ادامه سفر مشتری است.

3. تخصص موبایل

تخصص موبایل

تلفن های هوشمند اکنون بیشتر از دسک تاپ برای استفاده آنلاین رایج هستند ( 51٪ در مقابل 42٪ ). با توجه به اینکه نسل بومی دیجیتال تا سال 2020 40 درصد از کل مصرف کنندگان را تشکیل می دهد ، سازمان ها برای زنده ماندن در سال های آینده باید تخصص خود را تنظیم کنند.

ظهور موبایل بدان معنی است که مشاغل باید استراتژی خود را متناسب با آن تطبیق دهند. این به معنای اتخاذ رویکرد همراه اول است که در آن کام ، محتوا و سفر مشتری برای تلفن همراه بهینه می شود.

ارتباطات ویدئویی بهینه شده از طریق تلفن همراه را در تمام مراحل فروش اهرم کنید و توانایی های ساخت فیلم را به تیم های فروش خود اضافه کنید تا نسل بعدی مصرف کنندگان را بهتر درگیر کنید. این امر برای کلیه ارتباطات از طریق برنامه های بومی ، مانند Snapchat و Instagram ضروری خواهد بود.

همچنین غلبه برنامه ها به این معنی است که مشاغل باید از روندهای موجود آگاهی داشته باشند تا مطمئن شوند برنامه آنها مرتبط است - و مهمتر از همه - قابل کشف است . سیستم عامل های بازاریابی هوشمند و مجهز به هوش مصنوعی می توانند حجم گسترده ای از داده های کاربر ایجاد شده روزانه را به به روزرسانی های عملی برای نحوه بازاریابی برنامه شما تبدیل کنند.

این اطلاعات در دسترس است ، برای اثبات آینده نیروی کار شما صرفاً توسعه مهارت های صحیح است تا بتوانید آنها را به طور مثر مهار کنید.

4. طراحی UX چند سکویی

طراحی UX چند سکویی

هرچه تعداد بیشتری از مشتریان شما وقت خود را صرف آنلاین و جابجایی بین دستگاههای مختلف می کنند ، حضور دیجیتالی شرکت شما باید در مرکز توجه قرار گیرد.

کلید این امر اطمینان از این است که برنامه یا وب سایت شما به راحتی قابل مرور است در قلب طراحی UX (تجربه کاربر) قرار دارد. و با توجه به اینکه 79٪ از کاربران اینترنت اذعان دارند که اگر نمی توانند به راحتی از سایت مورد نظر خود استفاده کنند ، به جستجوی سایت دیگری می پردازند ، سرمایه گذاری در این مهارت دیجیتالی ضروری است.

مهم این است که وب سایت ها و برنامه ها باید پاسخگو باشند تا به کاربران احساس راحتی در دستگاه های مختلف بدهند. عدم انجام این کار باعث ایجاد بن بست بین نام تجاری و کاربر می شود که مصرف کنندگان را ترغیب می کند به جای دیگری مراجعه کنند.

نحوه ایجاد تیم های طراحی را به چالش بکشید. برای سرعت بخشیدن به روند کار و اجازه دادن به جریان خلاقیت ، کار را برای ویژگی های مختلف تقسیم کنید. اگر افراد استقلال بیشتری داشته باشند ، مالكیت واضحی در بخش خود خواهند داشت و به احتمال زیاد احساس خلاقیت راضی می كنند. این چارچوب چابک منجر به تولید کارگران بیشتر و طراحی انعطاف پذیرتر می شود که برای همگام سازی با رقمی سازی فردا لازم است.

5. امنیت شبکه و اطلاعات

امنیت شبکه و اطلاعات

این مهارت گرچه در سطح ظاهری کم زرق و برق به نظر می رسد ، اما یکی از مهمترین آنهاست.

امنیت سایبری یکی از بزرگترین موضوعات امروز است و با پیشرفت تحول دیجیتال همچنان ادامه خواهد داشت. با بحث و جدال های اخیر در مورد امنیت سایبری در موارد برجسته مانند ایمیل یاهو ، سیج و هیلاری کلینتون ، اطمینان از امنیت داده های تجاری از اولویت های اصلی است.

همزمان با تکامل و توسعه روشهای امنیتی ، تهدیدات علیه آن نیز افزایش می یابد. و هرچه نیروی کار شما بیشتر در ارتباط باشد ، کل شرکت در معرض نظارت یک کارمند قرار می گیرد. حتی چیزی به سادگی استفاده از رسانه های اجتماعی در محل کار می تواند یک خطر باشد.

داشتن نیروی کار که اصول امنیتی آنلاین را بفهمد - و مراحلی که آنها می توانند برای دفاع از آن بردارند - شرکت و اطلاعات حساس آن را از چشم کنجکاو و رسوائی های جدی دور نگه می دارد.

6. تفکر خلاق

تفکر خلاقانه

مسلماً مهمترین مهارت دیجیتال برای آینده مربوط به دستگاه یا نرم افزار خاصی نیست.

برای 6 از 10 شغل ، 30٪ از کارها به صورت خودکار انجام می شوند. با تکامل سریع فناوری ، پیشرفتهای مورد احترام قبلی به سرعت فراموش می شوند و مهارتهای تخصصی منسوخ می شوند.

بنابراین مهمترین مهارت هر کارمند در مواجهه با اتوماسیون تفکر خلاق است. برای اطمینان از طول عمر یک نیروی کار ، آنها باید قادر به انجام کاری شوند که ماشین آلات قادر به انجام آن نیستند.

به عنوان مثال ، VR و AI پیشرفت های جذابی هستند ، اما ممکن است هنوز برای شرکت شما مهم نباشد. سرمایه گذاری در کارگران خلاق و همه کاره که مشتاق یادگیری هستند و از هر پیشرفت تکنولوژی انعطاف پذیر هستند ، مهم است.

هرچه ماشین آلات بیشتر درگیر کارهای روزمره می شوند ، ما به کارگران خلاق و همه کاره ای که مهارت های آنها از آنچه ماشین ها می توانند ارائه دهند ، بیشتر خواهیم شد.

وقتی نوبت به تحول دیجیتال می رسد ، داشتن نیروی کاری که درک پیچیدگی دنیای دیجیتال و مراحل جدید سفر مشتری را دارد ، بسیار مهم است.

از حداکثر استفاده از داده های بزرگ گرفته تا ماندن در چگونگی استفاده مصرف کنندگان از فناوری ، مهارت های اساسی برای نیروی کار فردا هستند. اطمینان از اینکه آنها مهارت مناسبی برای انطباق با پیشرفت فن آوری دارند ، به تیم های ضدآیند با پیشرفت زمان کمک می کند.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 30
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 99
  • بازدید سال : 480
  • بازدید کلی : 11657
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی