loading...

ملودی

بازدید : 215
سه شنبه 25 شهريور 1399 زمان : 2:18

در چشم انداز همیشه در حال تغییر در بازاریابی دیجیتال ، بررسی واقعی اینکه چه چیزی کار می کند دشوار است - و مهمتر از آن ، چه چیزی موثر نیست. یک مکان عالی برای شروع ، مشاهده مارک های پیشتاز دنیای بازاریابی دیجیتال و تجزیه و تحلیل آنچه برای آنها مفید است است. نیازی به اختراع مجدد چرخ نیست.

با این وجود ، اطلاعات غلط زیادی وجود دارد و استراتژی های بازاریابی دیجیتال که ضعیف اجرا شده اند ، وجود دارد. اجرای یک استراتژی بازاریابی دیجیتال که با مشتری شما ارتباط برقرار می کند ، آگاهی از نام تجاری شما را افزایش می دهد و پول را به خط اصلی شما می رساند ، می تواند سخت باشد ، اما غیرممکن نیست .

بنابراین ، برای کمک به شما در شروع کار ، لیستی از 11 شرکت برتر که فکر می کنیم یک استراتژی بازاریابی دیجیتال پویا را اجرا کرده اند که ROI شرکت را افزایش می دهد و ارزش افزوده را به مشتریان ارائه داده است ، تهیه کرده ایم. شرکت های زیر فقط بازاریابی دیجیتال انجام نمی دهند - آنها در حال ایجاد تجربیات و محتوایی هستند که مخاطبان آنها را مجذوب خود می کند و آگاهی از برند برجسته را به ارمغان می آورد . آنها بهترین هستند.

در چشم انداز همیشه در حال تغییر در دیجیتال مارکتینگ ، بررسی واقعی اینکه چه چیزی کار می کند دشوار است - و مهمتر از آن ، چه چیزی موثر نیست. یک مکان عالی برای شروع ، مشاهده مارک های پیشتاز دنیای بازاریابی دیجیتال و تجزیه و تحلیل آنچه برای آنها مفید است است. نیازی به اختراع مجدد چرخ نیست.

با این وجود ، اطلاعات غلط زیادی وجود دارد و استراتژی های بازاریابی دیجیتال که ضعیف اجرا شده اند ، وجود دارد. اجرای یک استراتژی بازاریابی دیجیتال که با مشتری شما ارتباط برقرار می کند ، آگاهی از نام تجاری شما را افزایش می دهد و پول را به خط اصلی شما می رساند ، می تواند سخت باشد ، اما غیرممکن نیست .

بنابراین ، برای کمک به شما در شروع کار ، لیستی از 11 شرکت برتر که فکر می کنیم یک استراتژی بازاریابی دیجیتال پویا را اجرا کرده اند که ROI شرکت را افزایش می دهد و ارزش افزوده را به مشتریان ارائه داده است ، تهیه کرده ایم. شرکت های زیر فقط بازاریابی دیجیتال انجام نمی دهند - آنها در حال ایجاد تجربیات و محتوایی هستند که مخاطبان آنها را مجذوب خود می کند و آگاهی از برند برجسته را به ارمغان می آورد . آنها بهترین هستند.

ما همچنین یک بخش پاداش را در پایین این پست از چهار شرکت اضافه کرده ایم که کاملاً دنیای رسانه های اجتماعی را می کشند. کمپین های رسانه های اجتماعی البته بخشی از بازاریابی دیجیتال هستند ، اما این مارک ها چنان کار چشمگیری انجام می دهند که مجبور شدیم آنها را مورد توجه قرار دهیم.

دیدن باورکننده است ، بنابراین بدون هیچ زحمتی بیشتر ، در اینجا یازده شرکت مورد علاقه ما که به درستی بازاریابی دیجیتال انجام می دهند و چهار همراه فوق ستاره اجتماعی وجود دارد.

1. زاپوس

Zappos ، پیشرو در تجارت آنلاین کفش ، استاندارد طلایی را برای مراقبت از مشتری آنلاین تعیین می کند. در واقع ، مدیرعامل آنها کتاب را روی آن نوشت . جای تعجب نیست که آنها یک استراتژی دیجیتالی عالی دارند.

Zappos نه تنها 365 روز ضمانت استرداد وجه را ارائه می دهد ، بلکه در صورت تصمیم مصرف کنندگان برای بازگرداندن یا مبادله کالاهای خریداری شده در سایت ، حمل و نقل رایگان نیز به دو طریق امکان پذیر است. در نتیجه ، Zappos مجبور نیست که سخت کار کند تا حضور آنلاین خود را بازاریابی کند - سیاست های آن چنان مورد توجه مصرف کنندگان قرار می گیرد که خریداران مشتاقانه می خواهند به شکلی کاملاً ارگانیک (و ویروسی) از یکدیگر تعریف و تمجید کنند.

البته ، Zappos هنوز سرمایه گذاری زیادی در بازاریابی آنلاین انجام می دهد و کمپین های رسانه های اجتماعی آن را نباید از دست داد! توجه کنید که چگونه آنها بر خواسته ها و نیازهای مشتری متمرکز می شوند ، نه بر روی خواسته یا نیاز مشتری . این یک قسمت کلیدی برای هر استراتژی موثر دیجیتالی است. به حرف مخاطبان خود گوش دهید و طبق آن برنامه ریزی کنید.

درس: بازاریابی محتوا راهی برای آینده است ، اما باید برای مدیریت آن به طور مناسب مدیریت شود. کمپین های بازاریابی محتوای آنلاین باید تلاش کنند تا متناسب با منابع متعهد به آنها ، نتایج قابل اندازه گیری داشته باشند.

2. American Express (AMEX)

بسیاری از شرکت ها در مورد "جوامعی" که در حال ایجاد آنلاین هستند و ارزش ذاتی "مکالمه آنلاین" درباره یک بازی بزرگ صحبت می کنند. با این حال ، تعداد بسیار کمی در واقع هر جامعه با ارزشی را ایجاد می کنند. به دور از همه حرف و بدون هیچ گونه بازی ، American Express با استفاده از ارزش ارائه شده توسط متخصصان صنعت در وب سایت Open Forum ، پول خود را در جای خود قرار می دهد .

Open Forum یک وب سایت مشترک است که در آن American Express از نویسندگان مهمان از بخشهای مختلف دعوت می کند تا دانش و خرد تجاری خود را به اشتراک بگذارند. نتیجه یک مگا سایت پرمحتوا است که در بین موتورهای جستجو محبوب است ، همه بدون نیاز به American Express برای تهیه وجه نقد به مشارکت کنندگان محتوا ایجاد شده اند.

درس: خالق محتوای شما نیازی به شما نیست. رهبران صنعتی را که محتوای عالی تولید می کنند پیدا کنید و از آنها بخواهید چند مقاله در وبلاگ شما بنویسند. این باعث ایجاد مخاطب و بازدید شما می شود ، به شرطی که محتوا ارزش ایجاد کند . استراتژی های خوب بازاریابی محتوا طیف وسیعی از منابع تولید شده توسط کاربر را به منظور رشد جوامع آنلاین و به حداقل رساندن سرمایه های مالی در اختیار شما قرار می دهد.

3. نعناع

ورود به جای شلوغ مالی شخصی (یا هر طیف محبوب) یک کار دلهره آور برای هر استارت آپ جدید است ، اما رویکردی که ابزار پیگیری مالی Mint در پیش گرفت اثبات این است که می توان از طریق استراتژی های بازاریابی آنلاین که به خوبی اجرا شده است ، در میان مردم برجسته شد .

اگرچه این شرکت در میان پیشینیان محبوب خود تقریباً ناشناخته بود ، اما Mint متعهد به استراتژی دیجیتالی انتشار صدها قطعه محتوای با کیفیت بالا ، از پست های آموزنده وبلاگ گرفته تا اینفوگرافی های ویروسی و جلب توجه کننده بود (مانند راهنمای شخص برای عدم شکسته شدن در هنگام عروسی فصل ) برای رشد تجارت خود. در نتیجه تلاش های بازاریابی دیجیتال مینت ، این ابزار قبل از اینکه به قیمت 170 میلیون دلار به Intuit فروخته شود ، به دنبال تعداد زیادی از کاربران آنلاین بود.

در یک پادکست در Growth Everywhere ، نیل پاتل بحث کرد که چرا او 30،000 دلار برای محتوا هزینه می کند و آن را به صورت رایگان می دهد و در آخر چقدر ارزش دارد.

درس: سرمایه گذاری در بازاریابی محتوا غالباً به زمان و هزینه قابل توجهی نیاز دارد ، اما تعهد به تولید محتوا و استانداردهای با کیفیت بالا می تواند در مدت زمان کوتاهی توجه قابل توجهی در بازار ایجاد کند.

4. باشگاه اصلاح دلار

تراشیدن مصداق یک روال خسته کننده است ، درست است؟ اگر "البته" پاسخ داده باشید ، بدیهی است که فیلم راه اندازی افسانه ای Dollar Shave Club را ندیده اید . DSC مفهوم صنعت خود را تکان داد ، صنعت دکمه های آن را فشار داد و آن را از پنجره بیرون زد.

امروز ، این شرکت بیش از یک میلیون مشترک دارد ، فیلم تبلیغاتی آن بیش از 24 میلیون بار مشاهده شده است و اخیراً به قیمت 1 میلیارد دلار توسط Unilever خریداری شده است. در طول رشد بیش از حد خود ، Dollar Shave Club به اشتراک گذاری مطالب متخرمانانه از جمله "آیا برداشتن موهای بینی با انگشتان من بد است؟" و "آیا من واقعاً نیاز به شستن دستهایم پس از آبگیری دارم؟" این بچه ها می دانند چطور باید شل شوند و مورد توجه قرار بگیرند.

درس: از داشتن کمی تفریح نترسید! DSC خودش را خیلی جدی نمی گیرد (یا اصلا جدی نیست). همه چیز ، از بازاریابی تا حمل و نقل ، از بسته بندی تا تعامل اجتماعی ، قلباً ، احمقانه و زبون گونه است. و مشتریانش آنها را به خاطر آن دوست دارند. آنها چیزی به اندازه خرید تیغ و اصلاح خنده دار و سرگرم کننده خسته کننده ساخته اند و این چیزی است که در ذهن مردم برجسته است.

5. Wirecutter

بازاریابی شرکت های وابسته می تواند کمی شل و ول باشد ، اما اگر به طور صحیح و واقعی انجام شود می تواند نتایج بزرگی ایجاد کند. Wirecutter از زمان راه اندازی فقط 5 سال پیش این استاندارد را تعیین کرده است. برچسب زدن خود به یک لیست ساده از "بهترین ابزارها - مانند دوربین ها و تلویزیون ها - برای افرادی که نمی خواهند وقت زیادی را صرف درک اینکه چه چیزی بدست آورند" بدست آورند ، این سایت 150 میلیون دلار در تجارت الکترونیکی در سال 2015 درآمد کسب کرد و اخیراً توسط نیویورک تایمز به قیمت 30 میلیون دلار خریداری شده است .

آنها برای کالاهایی که دوست دارند نقد می نویسند ، پیوندی را برای خرید آن از شخصی مانند آمازون تعبیه می کنند و از هر فروش برشی می گیرند. بررسی آنها بین 20 تا 200 ساعت طول می کشد که بسته به نوع محصول شامل متخصصان و سایر علاقه مندان است. کار می کند زیرا واقعی هستند.

در حالی که شما اینجا هستید

بسته کامل بازاریابی محتوای ما را دریافت کنید: بهترین منابع بازاریابی محتوا ، همه در یک مکان.مقاله ادامه دارد

درس: به قدرت افراد واقعی بیشتر اعتماد کنید. مصرف کنندگان مدرن نسبت به تبلیغات ، بنرها و نتایج جستجوی پرداخت شده محتاط هستند . آنها از افراد واقعی توصیه های واقعی می خواهند. و این همان چیزی است که The Wirecutter با چنین موفقیت درخشانی ارائه می دهد. آنها این محصول را (یا همان "آگهی") بازبینی کرده اند. مردم آنها را مانند آنها به اشتراک می گذارند و برای تصمیم گیری در مورد خرید به آنها اعتماد می کنند. تنها بازاریابی که آنها باید انجام دهند اشتراک نظرات برتر خود است. هواداران آنها از بقیه امور مراقبت می کنند.

6. شلی

Slack ابزاری برای همکاری است که به تیم ها امکان برقراری ارتباط موثرتر و به اشتراک گذاشتن پرونده ها را می دهد ، همه در یک سیستم عامل آسان است. آنها با افزایش 15000 کاربر در سال 2014 ، در شمال 171،000 نفر در شش ماه بعد ، بیش از 500،000 در کمتر از یک سال ، و در حال حاضر تقریباً 5،000،000 (تقریباً یک و نیم میلیون از آنها پرداخت می شود) با افزایش 1500 کاربره. حساب ها).

"سس مخفی" آنها ارائه یک تجربه مشتری با کیفیت بالا است. این شرکت ماهانه به 8000 بلیط میز تحریر و حداکثر 10 هزار توییت پاسخ می دهد . حتی خبر فوری توییتر آنها شامل یک دسته از # نکته های شل با 140 شخصیت است .

درس: از روز اول ، اسلاک در مورد فروش یک راه حل بوده است ، نه یک محصول. آنها بر روی تجربه مشتری متمرکز شده اند و معتقدند که یک تجربه مثبت بیشتر از یک بودجه کل بازاریابی می تواند امیدوار باشد. همانطور که برچسب آنها می گوید ، آنها "مأموریت دارند زندگی کاری شما را ساده تر ، دلپذیرتر و پربارتر کنند." همه چیز را در مورد حل نقاط درد مشتری خود قرار دهید.

https://blog.hubspot.com/marketing/what-is-digital-marketing

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 30
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 7
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 7
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 26
  • بازدید ماه : 83
  • بازدید سال : 464
  • بازدید کلی : 11641
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی