loading...

ملودی

بازدید : 311
چهارشنبه 5 شهريور 1399 زمان : 22:55

بازاریابی یک صنعت سنتی است به عنوان نیاز به گسترش آگاهی ، آگاهی مردم از محصولات یا خدمات ، تا زمانی که خود سرمایه داری وجود داشته است.

در اقتصاد امروز ، بازاریابی به یک صنعت بسیار پیشرفته ، پیچیده و رو به رشد تبدیل شده است. این موضوعی است که هر شغلی به آن اعتماد می کند و هیچ مشکلی در ذهن کسی ایجاد نمی شود که اگر می خواهید یک تجارت موفق داشته باشید ، به یک حضور بازاریابی قوی نیاز دارید.

برای کسانی که در بخش آموزش هستند این فرصتهای عالی را ارائه می دهد. هرچه بازاریابی پیچیده تر و تخصصی تر می شود ، این مهارت است که باید بطور مداوم پرورش و پرورش یابد و یک آموزش جامع بازاریابی دیجیتالی برای متخصصان در صنایع مهم و حیاتی باشد.

در این مقاله به تکامل بازاریابی و افزایش تقاضا در بازار می پردازیم.

بازاریابی یک صنعت سنتی است به عنوان نیاز به گسترش آگاهی ، آگاهی مردم از محصولات یا خدمات ، تا زمانی که خود سرمایه داری وجود داشته است.

در اقتصاد امروز ، بازاریابی به یک صنعت بسیار پیشرفته ، پیچیده و رو به رشد تبدیل شده است. این موضوعی است که هر شغلی به آن اعتماد می کند و هیچ مشکلی در ذهن کسی ایجاد نمی شود که اگر می خواهید یک تجارت موفق داشته باشید ، به یک حضور بازاریابی قوی نیاز دارید.

برای کسانی که در بخش آموزش هستند این فرصتهای عالی را ارائه می دهد. هرچه بازاریابی پیچیده تر و تخصصی تر می شود ، این مهارت است که باید بطور مداوم پرورش و پرورش یابد و یک آموزش جامع بازاریابی دیجیتالی برای متخصصان در صنایع مهم و حیاتی باشد.

در این مقاله به تکامل بازاریابی و افزایش تقاضا در بازار می پردازیم.

آیا تقاضای بازار وجود دارد؟

روند استخدام بازاریابی 2017

اولین سؤالی که هر سازمان باید بپرسد این است که آیا در بازاریابی دیجیتال نوعی تقاضای قابل توجه برای آموزش بازاریابی دیجیتال وجود دارد؟ آیا برای افرادی که در این زمینه آموزش دیده اند ، نیاز به نیروی کار است؟ در حالی که بخش هایی مانند پزشکی ، مهندسی و قانون چندین دهه تقاضای اثبات شده دارند ، بازاریابی دیجیتال زمینه ای نسبتاً جدید است.

صرف نظر از سن بازاریابی دیجیتال ، پاسخ به این سؤال "بله" است. حتی با گرفتن وجه دیجیتال از معادله ، حوزه عمومی بازاریابی طیف قابل توجهی از تقاضا دارد . روابط عمومی ، مدیریت برند و البته تبلیغات سنتی مانند تبلیغات تلویزیونی و رادیویی و تبلیغات چاپی هنوز بخش های مهمی از صنعت هستند.

وقتی مؤلفه دیجیتالی را به این معادله اضافه می کنید ، تقاضای واقعی بازاریابی به سفارش بزرگی بالا می رود. در واقع ، برآوردهای فعلی می گویند که تقاضا برای متخصصان بازاریابی دیجیتال از عرضه موجود در بازار پیشی می گیرد ، به طوری که 56٪ از شرکت ها در یک نظرسنجی می گویند که آنها به افرادی که تخصص بازاریابی دیجیتال دارند نیاز دارند.

با این نوع تقاضا ، تأمین نیازهای فعلی برای کار موجود غیرممکن است. خون جدید لازم است. اما مشاغل آن را از کجا می گیرند؟ آنها می توانند آن را از یک گروه واجد شرایط فارغ التحصیلان و یا حتی کارمندان خود دریافت کنند ، مادامی که شخص تحت آموزش و آموزش بازاریابی دیجیتالی قابل توجهی قرار گرفته باشد.

بازاریابی دیجیتال یک پدیده جهانی است

یکی از جالب ترین موارد در مورد تقاضای بازار برای بازاریابی دیجیتال این است که این تقاضا جهانی است. در حالی که بدیهی است که فرصت های شغلی در این زمینه در ایالات متحده وجود دارد ، این تنها با تنها کشوری که چنین مهارت هایی باعث می شود شخص به استخدام مطلوب برسد ، فاصله دارد.

لیست کشورهای بالقوه با حقوق سالانه بالا برای افرادی که دارای آموزش و تخصص در زمینه بازاریابی دیجیتال هستند عبارتند از:

  • استرالیا : 44000 دلار برای پست های سطح ورودی ، 87،000 دلار برای افراد ارشد.
  • هلند: 38،000 دلار برای سطح ورود و 65،000 دلار برای افراد ارشد.
  • ایالات متحده: 35،000 دلار برای سطح ورودی ، 64،000 دلار برای افراد مسن.

البته ، با وجودی که این سه کشور برتر هستند ، بسیاری از مناطق دیگر مانند کانادا ، انگلستان و حتی سنگاپور وجود دارند که اهمیت بیشتری در تأمین امنیت کارمندان با آموزش در بازاریابی دیجیتال می دهند.

اما چرا این تقاضا در حال افزایش است؟ این در مورد آموزش بازاریابی دیجیتالی است که آن را به یک مهارت "قابل صادرات" برای بسیاری از نقاط مختلف دنیا تبدیل می کند؟

بازاریابی دیجیتال در ارتباط است

اهمیت بازاریابی دیجیتال همچنان در حال رشد است و بیش از 111 میلیارد دلار برای تبلیغات هزینه شده است. تا سال 2019 این رقم 55 درصد از کل هزینه تبلیغات رسانه ای را تشکیل می دهد.

بزرگترین دلیل این رشد ، مهاجرت بازار است. بیشتر و بیشتر مردم وقت خود را صرف استفاده از دستگاههای متصل به اینترنت مانند تلفن های هوشمند یا رایانه های رومیزی و لپ تاپ می کنند ، به جای تماشای تلویزیون پخش شده یا رادیو آزاد به هوا. در همین زمان ، اماکن تبلیغاتی چاپی سنتی مانند مجلات و روزنامه ها در مخاطبان خود دچار انقباضاتی می شوند. این طور نیست که مردم مصرف رسانه را متوقف کرده اند ، آنها صرفاً مصرف رسانه های سنتی را کاهش داده و به سکوهای دیجیتال و آنلاین حرکت کرده اند.

بنابراین ، مسیر شغلی سنتی برای بازاریاب برای پیوستن به یک آژانس تبلیغاتی بزرگ تأسیس در حال تغییر است. مشاغل بیشتر و بیشتر از طبیعت کوچکتر ، نزدیک تر و قابل تنظیم تر از بازاریابی دیجیتال استفاده می کنند. آنها ممکن است آژانس های کوچکتر یا ساده تری را انتخاب کنند که توجه لازم را به آنها نشان می دهد. یا مدیران ممکن است آژانسهای تبلیغاتی را کاملاً دور بزنند و بازاریابان داخلی خود را استخدام کنند.

در بیشتر اوقات ، اکنون مردم درباره چیزی که در توییتر یا فیس بوک دیده اند صحبت می کنند ، و نه در تبلیغات در آخرین قسمت آخر یک سریال تلویزیونی محبوب. بازاریابی دیجیتال به سرعت و از اهمیت و دسترسی مخاطبان به بازاریابی سنتی می پردازد و بیشتر و بیشتر مشاغل به متخصصان در این صنعت احتیاج دارند تا بتوانند در آنجا مشتری باشند.

بازاریابی دیجیتال متنوع است و آموزش باید بیش از حد باشد

بازاریابی دیجیتال بیشتر از داشتن غریزه ای برای تبلیغ هوشمندانه یا ارائه شعار جذاب یا مفهوم تبلیغاتی جالب وجود دارد. آموزش بازاریابی دیجیتال خوب فقط به بازاریابی متمرکز نمی شود. همه چیز دیجیتالی را در آغوش می گیرد.

تبلیغات در عصر دیجیتال دستیابی گسترده و جهانی را فراهم می کند ، اما دستیابی به آن ساده نیست. الگوریتم های رسانه های اجتماعی برای یافتن موضوعات محبوب ، بهینه سازی محتوا استفاده می کنند تا موتورهای جستجو بتوانند راحت تر آن را پیدا کنند ، و ماهیت چندرسانه ای چشم انداز دیجیتال بدان معنی است که مقدار شگفت انگیز مهارت فنی وجود دارد که کارمندان به آن احتیاج دارند.

قانع کننده ترین محتوای فروش در جهان هیچ کس را خوب نمی کند اگر پیدا کردن در اینترنت سخت باشد یا به گونه ای ایجاد شود که موتورهای جستجو در واقع آن را نادیده بگیرند. بازاریابی دیجیتال به دور از انتقال مستقیم مهارت های تبلیغاتی به یک بستر دیجیتال است.

این امر مستلزم درک پارامترهای الگوریتم های جستجو ، تکنیک های تبلیغاتی با ارزش ، آنچه محتوا را به مصرف کنندگان القا می کند ، و بیشتر است. به همین ترتیب ، آموزش بازاریابی دیجیتال ، چه از طریق مدرسه و چه از طریق برنامه توسعه اقتصادی ، باید این موضوعات و مهارت ها را پوشش دهد.

تغییر یک ثابت است ، بنابراین به روزرسانی های مکرر ضروری هستند

شاید یکی از مهمترین نکاتی که باید در مورد آموزش بازاریابی دیجیتال در نظر داشته باشید این است که این یک رشته ثابت نیست. فن آوری های جدید همیشه در حال توسعه هستند ، بنابراین همیشه یک طرف برجسته از طرف فنی وجود دارد. یک مثال الگوریتم هایی است که گوگل برای رتبه بندی محتوا از آن استفاده می کند. این الگوریتم ها به طور مرتب درحال ویرایش هستند ، بنابراین آنچه در سال 2019 خوب است ممکن است دیگر در سال 2022 مهم یا مهم نباشد. بازاریابان باید بدانند که پس از دریافت مدرک خود ، آموزش تمام نشده است. با اختراع تکنیکها و ابزارهای بهتر ، بازاریابی دیجیتال در یک "رقابت تسلیحاتی" مداوم است.

اما حتی مهمتر ، مد تغییر می کند. اگر 15 سال پیش بازاریابی دیجیتال به همان اندازه اهمیت داشته باشد ، کارشناسان بازاریابی در MySpace متمرکز شده اند. امروز ، بازاریابی در توییتر و اینستاگرام متمرکز شده است ، زیرا تسلط فیسبوک به تدریج به نفع سیستم عامل هایی که توسط هزاره ها و Generation Z ترجیح می دهند ، از بین می رود.

به عبارت دیگر ، سیستم عامل ها و الگوریتم های جدید رسانه های اجتماعی آمده و خواهند رفت. این بدان معناست که همیشه چیز جدیدی برای یادگیری یا برنامه ای برای تنظیم وجود خواهد داشت. با تغییر جمعیت و ایجاد فن آوری های جدید ، امکاناتی برای بازاریابی دیجیتال برای افرادی که مایل به آزمایش ، نوآوری و کسب اولین مزیت با پیشگام کردن این فضاها هستند نیز وجود خواهد داشت.

بازاریابی دیجیتال یک صنعت رشد است

کشورهای توسعه یافته از نقطه نظر اقتصادی بودن مبتنی بر صنعتی و تولیدی گذشته اند. نیروهایی که ملل مدرن را به حرکت در می آورند خدمات و فناوری هستند. رشد اینترنت باعث شده است تا بازاریابی دیجیتالی نه تنها یک نگرانی محلی بلکه جهانی نیز به وجود بیاید. بازاریابی دیجیتال با رشد چشمگیر مخاطبان ، بازار و مشاغل ، توجه خود را به فضای دیجیتال ادامه خواهد داد.

برخلاف برخی حرفه ها که توسط اتوماسیون مورد تهدید قرار می گیرند ، بازاریابی دیجیتال کاری است که دستگاه ها به سادگی قادر به انجام آن نیستند. مقدار مشخصی از "اثبات آینده" در این حرفه ساخته شده است که تضمین می کند دانشجویانی که به دنبال فارغ التحصیل شدن و ورود به نیروی کار هستند ، مسیرهای شغلی پایداری را برای آنها فراهم می کنند.

برای حرفه ای هایی که در حال حاضر در مشاغل خود مستقر شده اند ، آموزش همگانی با دیجیتال مارکتینگ لازم است تا در کنار رقبا باشد. شرکتها می توانند با گسترش مجموعه مهارتهای خود و فراهم آوردن مهارتها و دانش لازم برای پیشرفت در این شرکت و کمک به مشاغل برای حفظ حضور مهم بازاریابی در یک چشم انداز دیجیتال در حال تغییر ، به کارکنان موجود بیفزایند .

نتیجه

"مهارت ها تقاضا هستند و مشاغل می خواهند با تقویت پیشنهادات بازاریابی دیجیتال خود ، تلاش های بازاریابی خود را به کار گیرند." - مارک اشبریج ، مدیر کل بانک چپ

بازاریابی دیجیتال از بین نمی رود. در حقیقت ، بازاریابی دیجیتال تنها برای همه مشاغل اهمیت پیدا می کند. تقاضا برای افراد دارای آموزش بازاریابی دیجیتال در حال حاضر در جایی است که کسری از پرسنل واجد شرایط را داشته باشد.

سازمان ها و مؤسسات آموزشی که برای تدوین برنامه های نیرومند و آموزش افراد در این زمینه ، آینده نگری دارند ، یک نیاز اساسی هستند.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 30
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 7
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 15
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 39
  • بازدید ماه : 132
  • بازدید سال : 370
  • بازدید کلی : 11547
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی