loading...

ملودی

بازدید : 365
يکشنبه 6 مهر 1399 زمان : 0:58

طراحی سایت با وردپرس یکی از بهترین جنبه های استفاده از وردپرس این است که شما فقط با تغییر دادن مضامین می توانید طرح و طراحی وب سایت خود را به شدت تغییر دهید. اگر می توانید موضوعی متناسب با سبک خود پیدا کنید و بتواند باعث درخشش سایت شما شود ، در این صورت ممکن است نیازی به کارهای شخصی سازی زیادی نداشته باشید تا جلوه های بی نقص به نظر برسد.

در حالت ایده آل ، موضوعی را انتخاب می کنید که به شما امکان می دهد سبک سایت خود و هر عنصر را در صفحات خود سفارشی کنید. به عنوان مثال Divi به شما امکان می دهد برای هر صفحه طرح بندی منحصر به فردی بسازید:

طراحی سایت با وردپرس یکی از بهترین جنبه های استفاده از وردپرس این است که شما فقط با تغییر دادن مضامین می توانید طرح و طراحی وب سایت خود را به شدت تغییر دهید. اگر می توانید موضوعی متناسب با سبک خود پیدا کنید و بتواند باعث درخشش سایت شما شود ، در این صورت ممکن است نیازی به کارهای شخصی سازی زیادی نداشته باشید تا جلوه های بی نقص به نظر برسد.

در حالت ایده آل ، موضوعی را انتخاب می کنید که به شما امکان می دهد سبک سایت خود و هر عنصر را در صفحات خود سفارشی کنید. به عنوان مثال Divi به شما امکان می دهد برای هر صفحه طرح بندی منحصر به فردی بسازید:

چند نمونه از طرح های Divi.

همچنین برای هر ماژولی که قرار می دهید به تنظیمات سفارشی دسترسی پیدا می کنید ، که اغلب شامل گزینه های زیادی است که می توانید با آنها بازی کنید. این تم همچنین از CSS سفارشی برای کل سایت شما ، هر یک از صفحات یا هر عنصر پشتیبانی می کند. این بدان معنی است که اگر راه خود را در مورد زبان می دانید ، می توانید به جلوه های بسیار جالبی دست پیدا کنید ، اگرچه لازم نیست.

3. عملکرد پیچیده را با استفاده از پلاگین ها اضافه کنید
تصور کنید که در حال ایجاد یک وب سایت جدید هستید و متوجه می شوید که برای تماس با بازدید کنندگان به یک فرم تماس نیاز دارید. با وردپرس ، تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که بهترین پلاگین های فرم تماس را جستجو کنید ، ویژگی های آنها را بخوانید و تصمیم بگیرید که کدام یک برای شما مناسب است.

افزونه ها دلیل عمده محبوبیت وردپرس هستند زیرا کسی را قادر می سازد با چند کلیک عملکرد جدیدی به سایت خود اضافه کند. اگر افزونه ای را دوست ندارید ، می توانید به سادگی آن را حذف نصب کرده و یکی دیگر را امتحان کنید. هزاران گزینه رایگان و حق بیمه برای انتخاب وجود دارد که کل مراحل کار معمولاً کمتر از یک دقیقه طول می کشد.

همین داستان تقریباً برای هر ویژگی که تصور کنید در سایت خود پیاده سازی می کنید تکرار می شود. شما می توانید از افزونه ها برای تأمین انرژی فروش آنلاین استفاده کنید ، به شما در بهینه سازی موتور جستجو (SEO) کمک کنید ، چت زنده را به سایت خود اضافه کنید ، فقط به چند امکان اشاره کنید.

نمونه های قبلی همه نشان دهنده نوعی عملکرد است که برای اجرای خود دانش شما نیاز به دانش کدگذاری دارد. با این حال ، به لطف CMS ، تنها کافی است کمی تحقیق کنید تا بهترین گزینه را پیدا کنید. اگر PHP می دانید ، حتی می توانید پلاگین هایی را برای خود ایجاد کنید ، چه برای استفاده شخصی باشد یا برای به اشتراک گذاشتن آنها با دنیا!

4- وب سایت خود را عیب یابی کنید
گرچه بسیار نادر است ، اما ممکن است هنگام استفاده از وردپرس گاهی اوقات با خطا روبرو شوید. به عنوان مثال ، وب سایت شما ممکن است بارگیری نشود و فقط یک صفحه خالی به شما نشان دهد. گاهی اوقات ، 504 گیت وی اتمام وقت یا حتی خطای "امکان برقراری اتصال ایمن" وجود دارد. اگر تازه وارد این پلتفرم شوید ، همه اینها می تواند گیج کننده باشد ، اما خبر خوب این است که حل همه آنها نسبتاً آسان است.

به دلیل محبوبیت ، یافتن راهنماهایی برای کمک به شما در عیب یابی خطاهای WordPress آسان است. معمولاً راه حلها ساده هستند و می توان آنها را به مشکلات جزئی ، مانند پلاگین خراب ، بازگرداند.

ممکن است گاهی اوقات لازم باشد که با یک یا دو پرونده سر و صدا کنید تا کارها دوباره شروع شود. در این موارد ، درک کدی که به آن نگاه می کنید می تواند مفید باشد ، اما اگر یک راهنمای دقیق را دنبال کنید کاملاً ضروری نیست.

اگر هرگز با خطای وردپرس مواجه شدید ، اولین توقف شما باید راهنمای اصلی عیب یابی ما باشد ، که به شما کمک می کند منبع آن را شناسایی کرده و آن را برطرف کنید. هنگامی که موفق به رفع یک یا دو مورد از این موارد شدید ، آنگاه خواهید فهمید که عیب یابی به همان اندازه که تصور می کردید ترسناک نیست!

5. از وب سایت خود پشتیبان تهیه و مهاجرت کنید
مهم نیست که از چه نوع وب سایتی استفاده می کنید یا از چه پلتفرمی استفاده می کنید ، همیشه باید پشتیبان گیری منظم ایجاد کنید. اگر آشنا نیستید ، نسخه پشتیبان تهیه نسخه ای از سایت شماست همانطور که در یک مرحله خاص ظاهر شده است. اگر اتفاقی برای سایت شما بیفتد ، سایت را خراب یا غیرقابل استفاده می کند ، می توان از آن استفاده کرد. سپس می توانید به نسخه پشتیبان قبلی برگردید.

در واقع ، ما به شما توصیه می کنیم که حداقل هفته ای از سایت خود پشتیبان تهیه کنید و حتی اگر مطالب را با یک برنامه فشرده منتشر کنید ، حتی بیشتر اوقات. برخی از سیستم عامل های میزبانی وردپرس با پشتیبان گیری روزانه از این امر برای شما مراقبت می کنند. با این حال ، همیشه ایده خوبی است که بدانید چگونه خودتان این کار را انجام دهید. با وردپرس ، شما به تعداد زیادی افزونه پشتیبان با کاربرد آسان مانند UpdraftPlus دسترسی دارید
در برخی موارد ، حتی می توانید از پشتیبان گیری برای انتقال وب سایت خود از یک سرور به سرور دیگر استفاده کنید. این ایده می تواند کمی مرعوب شود ، اما کاری است که هر کسی می تواند انجام دهد ، حتی اگر شما هیچ زمینه توسعه وب ندارید!

نتیجه
در حال حاضر ایجاد یک وب سایت هرگز آسان نبوده است. برای مدت زمان طولانی ، راه اندازی یک وب سایت بدون هیچ گونه تجربه کدگذاری تقریباً غیرممکن بوده است. حداقل ، شما نمی توانستید سایتی زیبا و مطابق آنچه در نظر داشت کار کنید. این روزها ، به لطف CMS مانند وردپرس دیگر درست نیست.

در این مقاله ، ما پنج کار را شرح داده ایم که می توانید با وردپرس انجام دهید ، حتی اگر تجربه کدگذاری ندارید. به عنوان مثال ، شما می توانید:

وب سایت ها و فروشگاه های آنلاین ایجاد کنید.
طرح و طرح سایت خود را اصلاح کنید.
قابلیت پیچیده را با استفاده از پلاگین ها اضافه کنید.
وب سایت خود را عیب یابی کنید.
از سایت خود پشتیبان بگیرید و مهاجرت کنید.
آیا در مورد نحوه استفاده از وردپرس س questionsالی دارید

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 30
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 5
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 20
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 53
  • بازدید ماه : 150
  • بازدید سال : 531
  • بازدید کلی : 11708
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی