loading...

ملودی

بازدید : 297
دوشنبه 17 شهريور 1399 زمان : 15:41

امروزه جهان توسط دیجیتال هدایت می شود و تقریباً همه جنبه های فرآیند فروش به طرز چشمگیری متفاوت است.

شاید چشمگیرترین تغییر در جهت مراجعه باشد. مطالعات نشان می دهد که 84٪ از تصمیم گیرندگان B2B روند خرید خود را با معرفی شروع می کنند ، در حالی که 65٪ از تجارت جدید ناشی از مراجعه است.

برای پیروزی در میدان نبرد تجاری ، شرکت ها باید از قدرت دیجیتال استقبال کرده و اطمینان حاصل کنند که تیم های فروش آنها در مکان های فعال - فعال - فعال هستند.

با جدید بودن 90٪ از مخاطبان اجتماعی یک کارمند تجارت در این برند ، سرمایه گذاری کارکنان در فعالیت های فروش اجتماعی شرکت امکان گسترش قابل توجهی را فراهم می کند.

بنابراین ، با مراجعه آنلاین مصرف کنندگان به تحقیق ، دامنه و خرید ، چگونه این تغییر در فروش تغییر کرده است و چگونه متخصصان فروش می توانند در عصر تحول دیجیتال موفق شوند؟

امروزه جهان توسط دیجیتال هدایت می شود و تقریباً همه جنبه های فرآیند فروش به طرز چشمگیری متفاوت است.

شاید چشمگیرترین تغییر در جهت مراجعه باشد. مطالعات نشان می دهد که 84٪ از تصمیم گیرندگان B2B روند خرید خود را با معرفی شروع می کنند ، در حالی که 65٪ از تجارت جدید ناشی از مراجعه است.

برای پیروزی در میدان نبرد تجاری ، شرکت ها باید از قدرت دیجیتال استقبال کرده و اطمینان حاصل کنند که تیم های فروش آنها در مکان های فعال - فعال - فعال هستند.

با جدید بودن 90٪ از مخاطبان اجتماعی یک کارمند تجارت در این برند ، سرمایه گذاری کارکنان در فعالیت های فروش اجتماعی شرکت امکان گسترش قابل توجهی را فراهم می کند.

بنابراین ، با مراجعه آنلاین مصرف کنندگان به تحقیق ، دامنه و خرید ، چگونه این تغییر در فروش تغییر کرده است و چگونه متخصصان فروش می توانند در عصر تحول دیجیتال موفق شوند؟

معرفی فروش اجتماعی

تا پایان سال 2018 ، کارشناسان پیش بینی می کنند 2.55 میلیارد کاربر شبکه اجتماعی در سطح جهان وجود داشته باشد. برای مارک ها و فروشندگان این بدان معناست که تعداد زیادی از مخاطبان اسیر در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی فعال هستند.

افرادی که قبلاً در تعامل آنلاین سرمایه گذاری کرده اند ، 90٪ از فروشندگان برتر را که در حال حاضر از رسانه های اجتماعی با کانال های دیجیتال استفاده می کنند ، جوایز دیده اند که اکنون 92٪ از تصمیمات خرید B2B را تحت تأثیر قرار می دهد.

حضور مارک ها به صورت آنلاین مورد توجه مصرف کنندگان قرار نگرفته است. تحقیقات PwC نشان داد که 78٪ هنگام خرید به نوعی تحت تأثیر رسانه های اجتماعی قرار گرفتند ، در حالی که تقریباً نیمی از آنها ادعا کردند که در مورد بررسی ها ، نظرات و بازخوردها در مورد روابط اجتماعی رفتار خرید آنها تغییر کرده است.

تلنگر می تواند این باشد که دامنه دیجیتال عمومی بستری را برای مصرف کنندگان فراهم می کند تا نظرات و بازخورد منفی را به اشتراک بگذارند. با این حال ، یک مقدار باورنکردنی پتانسیل نیز وجود دارد که می تواند از طریق فروش اجتماعی بر تصمیم خرید مشتری تأثیر مثبت بگذارد.

تأثیر فروش اجتماعی چیست؟

تأثیر فروش اجتماعی چیست؟

با تعریف ، فروش اجتماعی یک رشته بازاریابی دیجیتال است که در آن فروشندگان از قدرت رسانه های اجتماعی برای ارتباط مستقیم با چشم اندازها استفاده می کنند.

فروشندگان می توانند با پاسخ دادن به س questionsالات ، حل مشکلات مصرف کننده و ارائه محتوای متفکر و هدفمند برای تبدیل فروش ، ارزش منحصر به فردی ارائه دهند.

در یک زمان اشباع شده از غوغای گمراه کننده اخبار جعلی و وعده های مصرف کننده مبنی بر عدم موفقیت در تحقق مشاغل ، مردم خواهان شفافیت و اخلاق تجاری هستند که با عقاید و آرمان های آنها ارتباط برقرار کند - رسانه های اجتماعی رسانه ای برای ایجاد اعتماد و جرقه زدن ارزشمند است. ، روابط طولانی مدت بدون به نظر می رسد سخت و مزاحم.

در نهایت ، با فروش دیجیتال و اجتماعی ، هدف اصلی نشان دادن اقتدار و ایجاد اعتماد مصرف کننده تا زمانی که آماده سرمایه گذاری در یک سرویس یا محصول باشند. و با ارائه محتوای بصیرت ، جذاب ، مفید و الهام بخش در مکان مناسب و در زمان مناسب ، فروشندگان شما می توانند نتایج قابل توجهی بدست آورند.

در حوزه های B2B و B2C ، پست ها و ویدئوها در شبکه های اجتماعی از محبوب ترین مطالب هستند که 86٪ از کاربران YouTube به تنهایی برای یادگیری چیزهای جدید فیلم تماشا می کنند.

در نهایت ، فروش اجتماعی (وقتی درست انجام شود) هوشمندانه است ، فروش اجتماعی هدفمند است ، فروش اجتماعی شخصی است و فروش اجتماعی در سطحی با مصرف کنندگان ارتباط برقرار می کند که اکثریت قریب به اتفاق فرآیندهای فروش سنتی نتوانند به آن برسند.

یک استراتژی فروش اجتماعی منسجم می تواند به تجارت شما کمک کند:

  • ارتباطات جدید را پرورش دهید
  • ارزشمندترین لیدها را منبع و هدف قرار دهید
  • چشم اندازها را آموزش ، الهام بخش و پرورش دهید
  • روابط قابل اعتماد با مشتری های احتمالی و مشتریان بالقوه ایجاد کنید
  • با پاسخ دادن به س questionsالات و ارائه راه حل ، برند و فروشندگان خود را به عنوان متخصص در زمینه خود قرار دهید
  • در هر مرحله از سفر خرید ، محتوای معنی دار و بینش ارزشمندی را به اشتراک بگذارید

اهمیت فروش اجتماعی

همانطور که مصرف کنندگان باهوش تر می شوند ، اتخاذ یک اندازه متناسب با ذهنیت برنامه فروش آنلاین سازمان شما گزینه هوشمندانه ای نیست.

در حال حاضر ، ضروری است که تلاش های یک تیم فروش را به فرد ارائه دهید. بخش عظیمی از فروش اجتماعی با اتخاذ طرز تفکر مشتری مداری و نزدیک شدن به آینده با معرفی گرم و شخصی.

وقتی نوبت به فروش محصولات ، خدمات یا حتی مفاهیم می رسد ، اینترنت در ایجاد و پرورش روابط پرباری برتر عمل می کند. علاوه بر ایجاد روابط ، این فرصت را فراهم می کند تا اعتماد به نفس با چشم اندازهای موجود و بالقوه ایجاد کند ، و در نتیجه فروش را افزایش می دهد.

موفقیت در فروش اجتماعی غیرقابل انکار است ، زیرا نیمی از درآمد هم اکنون تحت تأثیر فروش اجتماعی در 14 صنعت برجسته از جمله نرم افزار رایانه ، مراقبت های بهداشتی ، بازاریابی و تبلیغات است.

و با داشتن 98٪ تکرار فروش با بیش از 5000 ارتباط LinkedIn ، ملاقات یا پیشی گرفتن از سهمیه آنها ، ارتباط با چشم انداز در شبکه های اجتماعی یکی از ارزشمندترین رویکردهای فروش است.

داستان های موفقیت فروش اجتماعی

یک داستان موفقیت از شبکه های Juniper ناشی می شود. این سازمان با شناسایی پتانسیل استفاده نشده از رسانه های اجتماعی به عنوان بخشی از روند فروش ، یک دوره فروش اجتماعی را برای آموزش 75 نفر از متخصصان داخلی فروش و 25 نفر از متخصصان بازاریابی داخلی خود در سراسر EMEA و قاره آمریکا اجرا کرد.

به عنوان نتیجه مستقیم این ابتکار آموزش رسمی فروش اجتماعی ، این شرکت در طی سه ماه علاوه بر افزایش 48 درصدی نمره SSI خود ، پاداش معاملات بسته به ارزش 3.4 میلیون دلار را به دست آورد - هر دو پیشرفت باورنکردنی.

ReadyTalk با اتخاذ یک رویکرد مشابه در زمینه فروش اجتماعی در سازمان خود ، مبتکر کنفرانس ، از پاداش 100000 دلار تولید شده در معاملات خالص جدید ، به علاوه 3X بهبود کیفیت به اشتراک گذاری محتوای خود ، بهره مند شد .

ارائه دهنده حمل و نقل Mozio با هدف قرار دادن افرادی که به توییتر نیاز دارند و نیاز به راه حل های حمل و نقل دارند و شخصاً به آنها پیشنهاد می دهد تا راه حل های متناسب را ارائه دهند ، توانسته است میزان تولیدات برتر خود را افزایش داده و حضور خود را در رسانه های اجتماعی ایجاد کند .

موزیو با شناسایی اینکه این کاربر شبکه های اجتماعی برای یک سفر کاری آینده پرواز و هتلی را رزرو کرده است ، بلافاصله با ارسال توییت به وی ، به او کمک کرد تا برنامه های سفر خود را نهایی کند و به مشتری پرداخت کننده تبدیل کند.

حرکت - جنبش

این مثال ساده اما موثر ، دسترسی و پتانسیل ظاهرا بی نهایت فروش اجتماعی در دنیای دیجیتال امروز را سیمان می کند.

این رشد بالقوه به این معنی است که شرکت ها باید تلاش های آموزشی خود را متمرکز کنند تا به حداکثر میزان بازگشت سرمایه خود در زمینه فروش اجتماعی کمک کنند تا گفتگوهای معناداری را در طیف وسیعی از کانال های طاقچه ایجاد کند.

آینده فروش دیجیتال

برای اولین بار ، فروش خرده فروشی آنلاین فروش آجر و ملات یا فروش زیاد خیابان را پشت سر گذاشت. در عصر مدرن ، مردم در نوک انگشتان خود به انبوهی از اطلاعات دسترسی دارند - و همزمان با تکامل فناوری ، آنها خواهان پاسخ های سریعتر به سوالات خود می شوند.

در حالی که فروش اجتماعی در بین متخصصان فروش در سراسر صنایع شتاب جدی گرفته است ، فروش دیجیتال به طور کامل هنوز در حد توان بالقوه خود مورد بررسی قرار نگرفته است. این واقعیت به تنهایی فرصت های عظیمی را برای مشاغلی فراهم می کند که می خواهند در دنیای دیجیتال سرآمد باشند.

با ایجاد یک ساختار سازمانی پیرامون محتوا و ایجاد یک فضای سازگار برای اندازه گیری میزان مصرف آن ، اندازه گیری دقیق علاقه مصرف کننده و قصد خرید برای تأثیرگذاری و تبدیل فروش بیشتر امکان پذیر خواهد بود.

تحول دیجیتال در همه زمینه های یک کسب و کار تأثیر می گذارد و برای پیشرفت و شکوفایی فروشندگان باید از کانال ها و راه های دیجیتال دانش و درک داشته باشند که در آن می توانند مشتریان را تحت تأثیر قرار دهند ، آنها را آگاه کرده و آنها را درگیر کنند.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 30
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 6
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 3
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 74
  • بازدید سال : 455
  • بازدید کلی : 11632
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی