loading...

ملودی

بازدید : 313
چهارشنبه 29 مرداد 1399 زمان : 15:49

آیا شما یک فارغ التحصیل فارغ التحصیل ، بازاریاب سنتی یا یک کارآفرین باهوش فناوری هستید که برای یک تغییر شغلی هیجان انگیز آماده هستید؟ آیا می خواهید در زمینه ای مملو از فرصت های نامحدود یادگیری و پتانسیل رشد سریع شخصی باشید؟

اگر آماده هستید که به یک حرفه ای بازاریابی دیجیتالی بسیار تقاضا تبدیل شوید ، در جای مناسب قرار دارید.

با پیش بینی 2 میلیون شغل در انگلستان تا سال 2020 فقط در انگلستان و افزایش استفاده از اینترنت ، هرگز زمان بهتری برای شروع یک حرفه جدید به عنوان بازاریاب دیجیتال نبوده است!

آیا شما یک فارغ التحصیل فارغ التحصیل ، بازاریاب سنتی یا یک کارآفرین باهوش فناوری هستید که برای یک تغییر شغلی هیجان انگیز آماده هستید؟ آیا می خواهید در زمینه ای مملو از فرصت های نامحدود یادگیری و پتانسیل رشد سریع شخصی باشید؟

اگر آماده هستید که به یک حرفه ای بازاریابی دیجیتالی بسیار تقاضا تبدیل شوید ، در جای مناسب قرار دارید.

با پیش بینی 2 میلیون شغل در انگلستان تا سال 2020 فقط در انگلستان و افزایش استفاده از اینترنت ، هرگز زمان بهتری برای شروع یک حرفه جدید به عنوان بازاریاب دیجیتال نبوده است!

بازاریابی دیجیتال چیست؟

بازاریابی در مقابل دیجیتال سنتی

بازاریابی دیجیتال ترکیبی از تمام تلاشهای بازاریابی است که یک شرکت از طریق رسانه های دیجیتال برای ارتباط با مشتریان بالقوه مانند وب سایت ، ایمیل ، موتورهای جستجو و رسانه های اجتماعی استفاده می کند. بازاریابان با دستگاههایی مانند تلفن ، تبلت و لپ تاپ با مصرف کنندگان ارتباط برقرار می کنند. این شامل درک اینکه مشتریان بالقوه شما به چه صورت آنلاین خواهند بود ، از چه وسیله ای برای اتصال استفاده می کنند و ملاقات آنها در آنجا است.

بازاریابی دیجیتال با آن تفاوت دارد که کمپین های بازاریابی سنتی بر فروش کالای مشتری تمرکز می کنند. بازاریابی دیجیتال بر ارائه ارزش برای مشتریان بالقوه جایی و زمانی که آنها به آن نیاز دارند تمرکز دارد هدف از تلاشهای بازاریابی دیجیتال این است که آنچه را که یک شخص می خواهد یا به آن نیاز دارد در زمان و مکان مورد نظر خود در مقابل آنها قرار دهد.

بازاریابی دیجیتال یک اصطلاح چتر است و مشاغل تخصصی زیادی در این صنعت وجود دارد که شامل سئو ، مدیریت رسانه های اجتماعی ، بازاریابی محتوا ، داده ها و تجزیه و تحلیل ها و PPC برای نامگذاری چند مورد می باشد.

مهارت های لازم برای کار در بازاریابی دیجیتال توسط تخصص

مهارت های لازم برای کار در بازاریابی دیجیتال توسط تخصص

بهینه سازی موتور جستجو (SEO)

افراد به دنبال اطلاعات در مورد Google و سایر موتورهای جستجو هستند. بهینه سازی وب سایت ها برای به صورت ارگانیک در موتورهای جستجو جنبه اساسی بازاریابی دیجیتال است. درک نحوه ادغام کلمات کلیدی در محتوا ، تغییر متن alt ، جمع آوری بک لینک ها و موارد دیگر بخش های اساسی این استراتژی است.

مدیریت رسانه های اجتماعی

اجرای فیس بوک ، توییتر ، اینستاگرام ، پینترست و لینکدین از دیگر جنبه های بازاریابی دیجیتال است. شما باید بتوانید پیروانی را به خود جلب کنید و در سطحی که برایشان معنی دارد ، با آنها درگیر شوید . درک عمیق از اینکه چه کسی از چه بسترهایی استفاده می کند و چه زمانی به هدایت فعالیت های رسانه های اجتماعی شما کمک می کند.

شما می خواهید از داستان سرایی خلاقانه استفاده کنید تا روندهای مربوطه را منتشر کنید. انجام این کار شامل تحقیق نه تنها در مورد مخاطبان شما بلکه در مورد آنچه در حال حاضر به آنها علاقه مند هستند نیز می باشد. این یک جنبه سریع از بازاریابی دیجیتال است که نیاز به مدیریت پایدار و توانایی فکر کردن روی پاهای شما دارد.

بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا کار بزرگی است. به عنوان یک بازاریاب محتوا ، شما هم متفکر خلاق هستید و هم تحلیلگر داده. شما برای ایجاد محتوا از طریق سیستم عامل های چندرسانه ای از هر دو مهارت استفاده می کنید تا علاقه مخاطبان خود را جلب کنید تا آنها بیشتر به شما مراجعه کنند - که در نهایت منجر به ایجاد مکالمه بیشتر می شود.

داده و تجزیه و تحلیل

درک Google Analytics یک ضرورت است. یکی از مزایای بازاریابی دیجیتال نسبت به روشهای متداول بازاریابی ، اندازه گیری آن است. شما باید بتوانید از مهارت های خود برای تفسیر کدام یک از موفقیت های بازاریابی استفاده کنید. معیارها می توانند پیچیده باشند ، اما قادر به استفاده از آنها برای ترسیم تصویری از مخاطب هدف خود و آنچه در آنها انگیزه می دهد ، ابزارهایی برای مقیاس بندی کمپین های خود و افزایش سود کلی خواهید بود.

پرداخت هر کلیک (PPC)

در جاهایی که SEO بر روی ترافیک ارگانیک متمرکز است ، PPC معادل تبلیغاتی است که پشتیبانی می کند. بازاریاب دیجیتال به کلمات کلیدی پیشنهاد می کند که هنگام جستجو تبلیغ شما در لیست آگهی های پرداخت شده ظاهر می شود. شخص در این نقش مسئولیت هدایت ترافیک به وب سایت را برعهده دارد و بازاریاب دیجیتال تعیین می کند که مشتری یک بار در آنجا چه اقداماتی انجام می دهد. برای کاهش هزینه تبلیغات و افزایش ROI نیاز به تجزیه و تحلیل داده ها دارد.

نحوه تبدیل شدن به یک بازاریاب دیجیتال

گذشته از مهارت های حرفه ای و تحصیلات شما ، بازاریابان دیجیتال نگرش خاصی به میز می دهند. آنها مبتکر و رهبر فکر هستند. اگر می خواهید یکی باشید ، باید مانند یک نفر فکر کنید. بهترین روش برای انجام این کار ، یادگیری از آنها است.

کارآموزی کنید

اگر تازه کار را شروع کرده باشید ، کارآموزی می تواند به شما در کسب تجربه و گسترش نمونه کارها کمک کند. قرار گرفتن در کنار سایر متخصصان صنعت ، شما را در معرض جنبه های مختلف بازاریابی دیجیتال قرار می دهد و به شما در تعیین اینکه ترجیح شما کدام است کمک می کند.

رهبران فکر را دنبال کنید

رهبران فکر بازاریابی دیجیتال

امروزه بازاریابان دیجیتالی می فهمند که این زمینه به شکلی در حال رشد است که به اشتراک گذاشتن اسرار صنعت ایجاد رقابت و یا گرفتن تجارت نمی کند. بسیاری از بازاریابان دیجیتال نه تنها به شما می گویند چه کاری انجام داده اند ، بلکه مطالعات موردی را با شما در میان می گذارند که به شما نشان می دهد که چگونه این کار را انجام داده اند. آنها را تماشا کنید ، به آنها گوش دهید ، برای ایمیل های خود ثبت نام کنید.

شبکه ، شبکه ، شبکه

شما می خواهید یک بازاریاب دیجیتال باشید ، بنابراین به جایی بروید که بازاریاب های دیجیتال هستند و با آنها صحبت کنید. در کنفرانس های شبکه شرکت کنید یا برای گروه های آنلاین ثبت نام کنید. اغلب ، از این مکان ها است که فرصت های غیر منتظره به وجود می آیند ، و می توانند تجربیات یادگیری خوبی باشند.

همیشه در حال ارتقا باشید

هرچه خوب باشید ، باید تلاش کنید تا بهتر باشید. و اگر کاری وجود دارد که باید روی آن کار کنید ، هیچ چیزی مانع از تسلط آن نیست. به عنوان یک بازاریاب دیجیتال ، شما همیشه در حال ارتقا مهارت های خود هستید ، و کمبود دوره ها ، کتاب های الکترونیکی و وبینارها هم به صورت رایگان و هم به صورت رایگان برای کمک به شما در حفظ مهارت های خود وجود ندارد.

انتقال به نقش در بازاریابی دیجیتال

اگر مدرک چهار ساله یا تجربه ای در هر زمینه ای دارید ، تا زمانی که علاقه ی زیادی داشته باشید می توانید انتقال به نقشی را در بازاریابی دیجیتال انجام دهید.

چند شغل با مهارت که به خوبی ترجمه خواهد شد شامل موارد زیر می شود:

  • روزنامه نگار
  • معلم
  • نویسنده
  • تحلیلگر داده
  • ویرایشگر روزنامه
  • بازاریاب چاپ
  • حراجی
  • مدیریت خرده فروشی
  • وبلاگ نویس

افکار نهایی

اگر می خواهید یک بازاریاب دیجیتال باشید ، علاوه بر مهارت های فنی ، آموزشی و حرفه ای مورد نیاز ، باید انگیزه ، جاه طلبی و اشتیاق واقعی به تجارت داشته باشید.

شما باید بدانید که تلاشهای دیجیتال مارکتینگ درمورد آنچه می توانید برای مشتری انجام دهید ، نه آنچه می خواهید برای مشتری بفروشید. اگر این به نظر می رسد کار رؤیایی شما است ، امروز شروع به یادگیری کنید .

شغل جدید خود را به عنوان یک بازاریاب دیجیتال با یک دیپلم حرفه ای در بازاریابی دیجیتال شروع کنید . امروز بروشور را بارگیری کنید!

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 30
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 10
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 8
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 38
  • بازدید ماه : 95
  • بازدید سال : 476
  • بازدید کلی : 11653
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی