loading...

ملودی

بازدید : 478
چهارشنبه 29 مرداد 1399 زمان : 15:54

وقتی در مورد آن فکر می کنید ، اینترنت باید دستیابی به مشتری خود را از همیشه آسانتر کند. با این حال به نظر می رسد بیشتر شرکت های کوچک و متوسط با چگونگی استفاده از اینترنت به طور موثر مبارزه می کنند.

به نظر می رسد سرمایه گذاری در تبلیغات دیجیتال ضروری است ، اما همه مشاغل کوچکتر پول برای انجام این کار ندارند. راه حل در اسرار بازاریابی محتوای مؤثر است . در اینجا 10 روش برای کمک به موثرتر کردن بازاریابی محتوای شما ارائه شده است.

وقتی در مورد آن فکر می کنید ، اینترنت باید دستیابی به مشتری خود را از همیشه آسانتر کند. با این حال به نظر می رسد بیشتر شرکت های کوچک و متوسط با چگونگی استفاده از اینترنت به طور موثر مبارزه می کنند.

به نظر می رسد سرمایه گذاری در تبلیغات دیجیتال ضروری است ، اما همه مشاغل کوچکتر پول برای انجام این کار ندارند. راه حل در اسرار بازاریابی محتوای مؤثر است . در اینجا 10 روش برای کمک به موثرتر کردن بازاریابی محتوای شما ارائه شده است.

1. برنامه ها مهم هستند

شما به یک برنامه نیاز دارید تا محتوای شما برای شما کار کند. این با تعیین اهداف و پیدا کردن مخاطب هدف مناسب شروع می شود. با اهداف خود واقع بین باشید و اطمینان حاصل کنید که آنها متناسب با اندازه تجارت شما هستند. آنها همچنین باید با اهداف کلی تجاری شما پیوند برقرار کنند و متناسب با نیازهای صنعت شما باشند.

بعد ، مخاطبان خود را تحقیق کنید و بدانید که چه چیزی را دوست دارند و چه چیزی آنها را سرگرم می کند. اگر دانش و راه و روش های لازم را دارید ، personas های مصرف کننده را تنظیم کنید تا به شما این امکان را بدهد که در رسیدگی به نقاط درد و علاقه های هر یک از افراد در هدف گسترده تان ، دقیق تر عمل کنید.

اهداف شما همچنین به شما کمک می کند تا بهترین لحن را برای محتوای خود و جایی که باید آن را ارسال کنید کشف کنید. آیا حتی به این فکر کرده اید که کجا پست کنید؟ بسیاری از افراد از کانالهایی که برای توسعه حضور آنلاین خود استفاده می کنند غافل می شوند. برنامه شما باید کانالهایی را که استفاده می کنید ، چه محتوایی را ارسال خواهید کرد و چه زمانی ارسال می کنید.

2. یک تقویم محتوا داشته باشید

یک تقویم محتوا داشته باشید

هنگامی که اهداف خود را تعیین می کنید و جایی که به احتمال زیاد می توانید به آنها برسید ، به یاد داشته باشید که هر کانال دارای فرکانس های مختلفی برای ارسال ها است . به عنوان مثال ، توییتر در روز به چندین توییت نیاز دارد و فیس بوک با یک پست در روز ، کشش خوبی را می بیند.

یک تقویم محتوا با تمرکز بر کیفیت ، لنگرهایی را برای محتوای شما ارائه می دهد. همچنین به شما کمک می کند تا با مرور کلی به روز از آنچه قبلاً ارسال کرده اید ، از تکرار شدن خودداری کنید. خلاصه اینکه ، یک تقویم محتوا دو چیز مهم را برای شما فراهم می کند:

  1. طرحی که براساس تاریخ و زمان برای پست های شما ترسیم شده است
  2. خلاصه ای از سرمقاله آنچه در گذشته ارسال کرده اید و در آینده چه پست هایی ارسال خواهید کرد

3. چیزهای خود را بشناسید

خاموش کردن بر روی مماس های تصادفی باعث ایجاد محتوا نمی شود. شما باید بر صنعت خود و آنچه باید ارائه دهید متمرکز شوید. حتی اگر تعیین کنید مخاطب شما عاشق چیزهای تصادفی است ، باز هم باید به مارک خود پیوند بخورد.

مبانی محتوا این است که همیشه باید مخاطب خود را آگاه کرده و به حل یک مشکل کمک کند. استفاده از ابزارهای تحلیل مانند Google Analytics و Facebook Insights به شما امکان می دهد نرخ گزاف گویی را مرور کنید . هرچه فرد بیشتر روی یک پست بماند ، احتمال اینکه از محتوا لذت ببرد شانس بیشتری خواهد داشت.

4. فقط برای فعال نگه داشتن آن را ارسال نکنید

هرگز در برابر فشار برای پست گذاشتن هرگز تسلیم نشوید. به راحتی می توان گفت که باید پنج بار در روز پست کنید تا متوجه شوید. با این حال ، اگر آنچه برای شما ارسال می کند فایده ای برای پیروان و خوانندگان ندارد ، در واقع شانس بیشتری برای متوقف کردن آنها از تعامل با برند شما خواهد داشت. اولویت شما همیشه باید کیفیت نسبت به حجم باشد.

5. کلمه کلیدی را دیوانه نکنید

کلمه کلیدی را دیوانه نکنید

محتوای کم کیفیت همچنین می تواند بر تلاشهای سئو شما تأثیر منفی بگذارد. SEO مهم است اما نباید همیشه نیروی محرک شما باشد. اگر از کلمات کلیدی به روشی استفاده می کنید که بر خواندن تجربه کسی تأثیر منفی بگذارد ، می خواهید دنبال کنندگان خود را از دست دهید.

کلمات کلیدی یک ابزار ضروری است. اما هنگام سوءاستفاده یا وقتی در یک پست وبلاگ پر شده اید ، کلمات کلیدی یکنواختی ، دستور زبان ضعیف و تجربه خواندن لذت بخش را ایجاد می کنند. به جای پر کردن کلمات کلیدی ، از یک یا دو کلمه کلیدی خوب تحقیق شده در محتوای خود استفاده کنید. برای پست های ویدیویی و تصویر ، اطمینان حاصل کنید که از برچسب های ALT ، توضیحات متا ، و نام پرونده ها برای بهبود SEO استفاده می کنید.

6. محتوای خود را مخلوط کنید

بسیاری از شرکت ها به دلیل دروغ بودن متوجه می شوند که محتوا فقط کلمات است. محتوا باید با استفاده از متن ، تصاویر و فیلم مخلوط شود . با افزودن متنوع به محتوای خود ، تعامل را بهبود بخشیده و افراد را ترغیب می كنید كه از شما پیروی كنند. این مسئله حتی اگر مخاطب متنوع تری داشته باشید از اهمیت بیشتری نیز برخوردار است.

محتوا فراتر از بلاگ ها و وبلاگها است. شما همچنین باید استفاده از این موارد را در نظر بگیرید:

  • اینفوگرافیک
  • مطالعات موردی
  • کتابهای الکترونیکی
  • کاغذهای سفید
  • لیست های چک
  • مصاحبه با مشتریان یا رهبران صنعت
  • رسانه های اجتماعی
  • خاطرات

7. تست و پیگیری

از آنجا که شما چیزهایی را با انواع محتوایی که ارسال می کنید مخلوط می کنید ، پیگیری تلاش های شما منطقی است. به دنبال محتوایی باشید که بیشترین بازدید ، اشتراکی و مواردی را که دوست دارید دریافت کنید تا بدانید چه فرمول برای شما بهتر است.

آن را فراتر از اصول مشاهده فیلم بر روی متن یا تصاویر قرار دهید. درعوض ، هنگام ردیابی باید همیشه به دنبال الگوهای باشید. این الگوهای را می توان در مکان های کمتر آشکار ، مانند عناوینی که برای وبلاگ های خود استفاده می کنید ، مشاهده کرد. شاید توجه داشته باشید که لیست های 10 برتر شما نسبت به How-To's بهتر است اما How-To از عناوین عمومی بهتر است.

هر مشاهده کوچک به شما کمک می کند تا بینش مورد نیاز برای بهبود مستمر مطالب خود را به شما ارائه دهیم.

8. وبلاگ نویسان مهمان را در نظر بگیرید

اگر فهمیدید که در بخش نوشتن یا خلاقیت استعدادی ندارید ، همیشه می توانید وبلاگ نویسان مهمان را در نظر بگیرید . برخی از وبلاگ نویسان میهمان انتظار پرداخت دارند ، اما عده دیگری نیز هستند که از ارائه محتوا برای کمک به ایجاد شهرت خود به عنوان یک مقام ، خوشحال هستند.

همچنین می توانید محتوا را گسترش دهید تا علایق مشترک مخاطبان شما در آن به اشتراک گذاشته شود. به عنوان مثال ، اگر شما صاحب رستوران هستید یا اسموتی بفروشید ، ممکن است یک مزرعه محلی وجود داشته باشد که هنگام خوردن غذای محلی ، غیر GMO ، موعظه مزرعه در مورد فلسفه چنگال و غیره تأثیرگذار باشد. این مناسب ترین مناسب برای یک وبلاگ نویس مهمان است. همچنین می توانید برای مسابقات استفاده کنید که با استفاده از رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام برای افرادی که به خوبی با محتوا و فلسفه خود کار می کنند ، به دنبال تأثیرگذار باشید.

9. به ایجاد محتوای جدید ادامه دهید

به ایجاد محتوای جدید ادامه دهید

واقعاً آسان است که اجازه دهیم بازاریابی محتوای شما در کنار هم قرار بگیرد. هر پستی که می کنید به حضور شما کمک می کند و به تخصص شما می افزاید تا دنبال کننده های بیشتری را جذب کنید. برای ایجاد انگیزه به تعهد نیاز دارد. فقط به این دلیل که در دنبال کنندگان و بازدیدها شاهد رشد هستید ، این بدان معنی نیست که می توانید جلوی ارسال محتوای جدید را بگیرید. شما باید تلاش کنید تا پیروان فعلی خود را در حالی که سعی در جذب افراد جدید دارید ، پرورش دهید.

یک صفحه یا وبلاگ رسانه های اجتماعی راکد به سرعت پیروان را از دست می دهد. شما باید با آن چسبیده و از تقویم خود برای هدایت شما استفاده کنید و هنگام یادداشت زمان یادآوری را به شما یادآوری کنید. اگر ایده های خود را از دست ندهید ، محتوای رهبران صنعت دسترسی ارزشمندی به آخرین روند موضوعات جدید یا پرطرفدار ارائه می دهد. در حقیقت ، حتی اگر از ایده های خود خارج شوید ، برای رشد خود همیشه باید درگیر اخبار صنعت باشید.

10. از رهبران صنعت الهام بگیرید

تحقیقات بهترین روش برای فهمیدن کارهایی است که باید انجام دهید و چگونگی انجام آن به خوبی. همیشه خوب است که به رهبران صنعت خود نگاه کنید ، اما ضروری نیست که بیشتر از حیاط خلوت خانه خود جستجو کنید. روشنگری را می توان در بعید ترین مکان ها یافت و یافتن الهام هرگز چیز بدی نیست.

در اینجا چند نمونه از مطالب موفق برای کمک به تکمیل آبهای خلاقانه شما آورده شده است:

  • فیلم ویدئویی " بازی تاج و تخت های اجتماعی " Hootsuite از فرهنگ پاپ رایج برای بدست آوردن پیام خود استفاده کرد و به تقلید دنباله عنوان "Game of Thrones" پرداخت.
  • Intrepid Traveler از مسافران خود برای بیان داستانهای خود و جذب بیشتر افراد به وبلاگ خود با عنوان The Journal استفاده می کند .
  • مثال عالی دیگر Hub Spot است که بیش از 321000 بازدید کننده ماهانه به سادگی با ارائه اطلاعات با کیفیت بالا و مفید در وبلاگ خود دارد. HubSpot نه تنها وبلاگ ها بلکه همچنین محتوای ارتقا یافته مانند کتابهای الکترونیکی را نیز ارائه می دهد تا حتی ارزش بیشتری به سایت خود بیفزاید.
  • " سس مخفی " LinkedIn نکاتی را در اختیار کاربران قرار می دهد تا هنگام تبلیغات یا اضافه کردن محتوا به این سیستم عامل ، بیشترین زوزه را برای جلب نظر خود به دست آورند.

11. اهرم تمام مطالب

کلیه محتوایی که ایجاد می کنید در کلیه کانالهایی که استفاده می کنید قابل استفاده است. می توانید پیوند مربوط به آخرین پست خود را در صفحات رسانه های اجتماعی ارسال کنید. می توانید اطلاعاتی را که ممکن است در یک وبلاگ کوتاه از آن نسیم کنید ، به اطلاعات متقاطع موجود در یک وبلاگ کوتاه اختصاص دهید. با معرفی آن اغلب در فیدهای رسانه های اجتماعی ، می توانید آگاهی بیشتری در مورد کانال YouTube خود کسب کنید.

این باید یک چرخه بی پایان از اتصال و ارتباط متقابل باشد تا افراد به کلیه کانالهایی که از طریق اینترنت استفاده می کنید ، برسد. همچنین می توانید محتوا را از قبیل گرفتن یک فیلم آموزشی و تبدیل آن به اینفوگرافیک یا جستجوی یک سری وبلاگ که ممکن است به خوبی در کتاب الکترونیکی ترجمه شود ، مجدداً مورد هدف قرار دهید.

یکی دیگر از راههای عالی برای مرتبط بودن ، خواندن و اظهارنظر درباره پستهای دیگر رهبران فکر است . این توجه و توجه شما و برند شما را به خود جلب می کند. می توانید پیوند مربوط به یک پست مشابه را در کانال های خود یا حتی بهتر از آن ، به پستی درج کنید که به طور مؤثر بر آنچه گفته می شود پست اصلی است همیشه هنگام اتخاذ این رویکرد ، احترام و دوستانه داشته باشید.

با یک دیپلم حرفه ای در بازاریابی دیجیتال به یک مرجع محتوای آنلاین تبدیل شوید . امروز بروشور را بارگیری کنید!

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 30
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 8
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 29
  • بازدید ماه : 86
  • بازدید سال : 467
  • بازدید کلی : 11644
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی