loading...

ملودی

بازدید : 275
دوشنبه 10 شهريور 1399 زمان : 19:41

شما باید بک لینک های بیشتری بدست آورید ، بنابراین بیایید فکر کنیم ساده ترین راه چیست ...

مطمئناً ، می توانید در گوشه های تاریک اینترنت بگردید و به دنبال سایت هایی با قدرت بالا باشید که بتواند بک لینک ساده ای به شما ببخشد. اما همانطور که از داستانهای وحشتناک مجازات گوگل در مورد تعداد بیشماری مشاهده کردیم ، پیوندها نمی توانند مورد استفاده قرار گیرند - آنها باید به دست بیایند.

و ساده ترین راه برای گرفتن بک لینک ، نوشتن مطالبی است که شایسته ارتباط با آنها است. من می دانم که این صداها کسل کننده به نظر می رسد ، و چیزی شبیه به "جستجوگرهای نینجا SEO" نیست که ما این روزها بسیار دوست داشتنی هستیم ، اما به من اعتماد کنید ... برداشتن پیوندها به طور طبیعی کاری غیر از این است که هزاران نفر از وبلاگ نویسان را با استفاده از لینک های خراب و یا تفسیر خود ، به دست آورید. طرح ها

به عنوان مثال یکی از محبوب ترین پست های ما در مورد نکات SEO برای مبتدیان را مشاهده کن

شما باید بک لینک های بیشتری بدست آورید ، بنابراین بیایید فکر کنیم ساده ترین راه چیست ...

مطمئناً ، می توانید در گوشه های تاریک اینترنت بگردید و به دنبال سایت هایی با قدرت بالا باشید که بتواند بک لینک ساده ای به شما ببخشد. اما همانطور که از داستانهای وحشتناک مجازات گوگل در مورد تعداد بیشماری مشاهده کردیم ، پیوندها نمی توانند مورد استفاده قرار گیرند - آنها باید به دست بیایند.

و ساده ترین راه برای گرفتن بک لینک ، نوشتن مطالبی است که شایسته ارتباط با آنها است. من می دانم که این صداها کسل کننده به نظر می رسد ، و چیزی شبیه به "جستجوگرهای نینجا SEO" نیست که ما این روزها بسیار دوست داشتنی هستیم ، اما به من اعتماد کنید ... برداشتن پیوندها به طور طبیعی کاری غیر از این است که هزاران نفر از وبلاگ نویسان را با استفاده از لینک های خراب و یا تفسیر خود ، به دست آورید. طرح ها

به عنوان مثال یکی از محبوب ترین پست های ما در مورد نکات SEO برای مبتدیان را مشاهده کنید . می توانید از رشد مداوم نمودار دامنه های مرجع بگویید که با گذشت زمان محبوبیت خود را برفی کرده است و به طور طبیعی لینک هایی از سایت هایی مانند کارآفرین و LifeHack کسب می کند.

دلیل این است که یک منبع با کیفیت است: بیش از 3000 کلمه طولانی ، و بینش اصلی و عملی دارد. و اکنون آن را برای بیش از 1000 کلمه کلیدی دم بلند و کلمات کلیدی 2400 جلد حجم خود ، "نکات SEO" قرار می دهد.

رشد بک لینک

بیایید عمیق تر به چگونگی به دست آوردن پیوند در محتوا بپردازیم ، و اینکه چگونه می توانید محتوای خود را مهندسی کنید تا پیوند را به تنهایی انجام دهید.

اطلاعات خود را دریافت کنید

داده های بدون منبع دیگر به دنیای وبلاگ نویسی پرواز نمی کنند. ما با اقتدار و تحقیقات جامد وسواس داریم و این بدان معنی است که اگر شما محتوا را با داده های ارزشمند بنویسید ، هرکسی که می خواهد در مورد آن صحبت کند ، مجبور است آن را پیوند دهد.

در گزارش پدیده 2015 موز و بوزومو در مورد ارتباط بین پیوندها و سهام ، آنها دریافتند که "مردم ترجیح می دهند به مطالبی که شواهد یا داده های پشتیبان هستند و به ویژه محتوای تحقیقاتی که بینش جدیدی دارند ، پیوند دهند." محتوا با بالاترین پیوندها: نسبت سهام محتوا بود که تحقیق بی نظیری را ارائه می داد.

و این به دلیل خوبی است. ببینم چه کارهایی باید آنجا انجام دهم؟ می خواستم بینش ارزشمندی را برای شما فراهم کنم اما بدون ارجاع و پیوند یک مطالعه نتوانستم این کار را انجام دهم. تنها بهترین راه برای اطمینان از بازگشت مجدد لینک ها نوشتن مطلبی است که می توان از آن استفاده کرد.

غالباً می فهمید که وقتی یک شرکت یک مطالعه مهم را منتشر می کند ، توسط بسیاری از روزنامه نگاران تحت پوشش قرار می گیرد و بنابراین از طریق یک سایت سایت با قدرت بالا پیوند برقرار می کند.

مثلاً این را بررسی کنید.

مطالعه فنی

این مطالعه را از Nielsen در TechCrunch پیوند دادم و رفتم تا نمایه بک لینک را بررسی کنم. این داده ها نه تنها در TechCrunch پوشانده شده است و بیش از 500 بار در اینترنت ارجاع شده است ، بلکه پیوندهایی از برخی از معتبرترین سایت های جهان نیز دارد:

گزارش بک لینک

از آنجا که تحقیقات اصلی این پتانسیل را دارد که به صورت گسترده به اشتراک گذاشته شود ، این نیز به معنای قرار گرفتن در معرض بیشتر و به نوبه خود پیوندهای بیشتر است. بخشی از راز نوشتن محتوا که پیوند می زند نوشتن محتوا است که سهم می گیرد.

که مرا به نکته بعدی خود می رساند ...

تیتر لگد زدن را بنویسید

افسانه تبلیغاتی دیوید Ogilvy معروف به کنایه که "زمانی که شما تیتر خود را نوشته اند، شما 80 سنت دلار خود را صرف کرده اند: . من مطمئن نیستم که او چگونه می تواند 40 سال قبل از ظهور Google Analytics چنین حرفی بزند ، اما معلوم است که به طور متوسط در این مورد کاملاً صادق است ، به طور متوسط برای هر 100 نفری که عنوان شما را می بینند ، فقط 20 نفر اطلاعات بیشتری خواهند خواند.

با قرار دادن کلاه بهینه سازی تبدیل ، به راحتی می توان فهمید که تنها کاری که باید انجام دهید برای قرار گرفتن در معرض بیشتر و معرفی مطالب خود به افرادی که احتمالاً پیوند آن را دارند ، افزایش نرخ تبدیل تیتر است.

آسانتر گفت: کار انجام شده است ، اما در واقع یک عمل خوب تست شده و کاملاً فرمول با داده های زیادی است که می توانید از حقایق نسخه پشتیبان تهیه کنید.

بیایید به یک دوره طلایی با نمونه ای از ماکسیم ها از کتاب مقدس John Caples در سال 1932 برای بازاریاب ها روش های تبلیغاتی آزمایش شده برگردیم . در آن ، او قوانینی را که در زمان خود آموخته است وضع می کند ، از جمله:

  • آنچه شما می گویید مهمتر از نحوه بیان آن است
  • تیتر مهمترین عنصر در اکثر تبلیغات است
  • مؤثرترین عناوین جذابیت خود را به خواننده می دهد یا خبر می دهد
  • عناوین بلند که می گویند چیزی مؤثرتر از عناوین کوتاه است که هیچ چیزی نمی گویند
  • مشخصات باورپذیرتر از کلیات است

استفاده از تجزیه و تحلیل های تیتر از CoSchedule اگر شما مطمئن نیستید چه چیزی اشتباه است با عنوان خود را. تیتر شما را در مقیاس 0-100 درجه بندی می کند ، با هر چیزی 70 و بالاتر استثنایی. عنوان این مقاله نمره 71 را کسب می کند.

عناوین مؤثر را بنویسید

با تهیه و تنظیم مجدد عنوان خود و شامل کلماتی که احساسی را از خواننده شما برانگیزد ، یاد می گیرید (با راهنمایی ابزاری که من فقط ذکر کردم) نحوه نوشتن عناوین عالی را یاد خواهید گرفت.

اگر زمان نوشتن 25 عنوان دارید ، شانس نوشتن مقاله خوب را بیشتر می کنید. عناوین را کنار بگذارید و آنها را در روز بعد بخوانید. سعی کنید نظر مشتری بی حوصله را در نظر بگیرید. اگر صفحات یک مجله یا یک روزنامه را چرخانده اید و به هیچ وجه علاقه ای به تبلیغات ندارید تصمیم بگیرید که کدام عناوین به احتمال زیاد جلوی شما را بگیرد. - جان کپلز

برای مطالعه بیشتر ، به Ogilvy Ogilvy در تبلیغات و روشهای تبلیغاتی Caples 'مراجعه کنید . آنها ممکن است پیر باشند ، اما این بدان معنا نیست که آنها مرتبط نیستند.

نکته جانبی: ابزار آنالایزر تیتر CoSchedule نمونه ای عالی از مطالبی است که برای دریافت پیوندها ملزم است. این بسیار مسخره مفید است و شایسته است که درباره آن نوشته شود. به عنوان اثبات ، بگذارید فقط به این نکته اشاره کنم که دارای بیش از 7000 بک لینک است.

آن را جالب ، بی نظیر و عملی کنید

اگر نتوانم مقاله ای جالب ، بی نظیر و اکشن بسازم ، قصد ندارم آنرا بنویسم. نکته چیست؟ چیزی خسته کننده ، خسته و نظری ، هدر رفتن کلیدهای کلید خواهد بود. این سه عنصر مؤلفه های اصلی محتوا هستند که بالاتر از هر چیز دیگری در آنجا قرار دارند.

بیش از 75٪ محتوا پیوندهای صفر دارند و به همین دلیل است که هرگز آن را نمی بینید. قوانین جهان بازاریابی مانند همیشه از اصل پارتو پیروی می کند و تصریح می کند که 20٪ از مطالب 80٪ از لینک ها را بدست می آورند.

چرا چنین می شود؟ خوب ، به این دلیل است که اکثر مطالب وحشتناک هستند. اگر تاکنون به جستجوی منابع در مورد هر چیزی جز حساس ترین مباحث پرداخته اید ، می خواهید تعداد زیادی از قطره های غیرقابل خواندن را از سایت هایی که آخرین بار در سال 2005 به روز شده اند ، پیدا کنید.

آنها با این کار فاصله می گیرند زیرا آنها بهترین گروه بد هستند. اما اگر به دنبال پیوند هستید و مخاطبان گسترده ای را با محتوای خود هدف قرار می دهید ، نوشتار شما نمی تواند چیزی جالب ، بی نظیر و عملی باشد.

برای جالب تر شدن یک مقاله ، بیشتر مربوط به لحن و موضوع است. آیا در مورد موضوعی که خود را محبوب کرده است ، نظر ، داستان و یا تازه ای دارید؟ امیدوارم چنین باشد ، زیرا شما به آن احتیاج دارید تا خطر بیفتد.

برای منحصر به فرد ساختن یک مقاله ، نیاز به داشتن یک طرف شخصی از آن یا ترجیحاً برخی داده های اصلی دارد. آیا شما نسخه الکترونیکی را از صدها منبع آنالیز کرده اید یا شاید از همه کشاورزان منطقه شما نظرسنجی کرده اید تا دریابید که از کدام مارک سموم دفع آفات استفاده می کند؟ یا شاید شما یک داستان موفقیت برای به اشتراک گذاشتن دارید؟ مگر در مواردی که شما 5 همان نکات مربوط به رسانه های اجتماعی را مانند همه افراد دیگر در نظر گرفته اید ، اینجا خوب خواهید بود.

برای عملی کردن یک مقاله ، باید به خواننده بگویید که با اطلاعاتی که به آنها می دهید چه باید بکند. یک مقاله نظری خوب و خوب است ، اما اگر خواننده احساس کند قادر است تکنیک هایی را که به آنها داده اید از بین ببرد و تغییر مثبتی ایجاد کند ، می خواهید سهم ، توجه و پیوندهای بیشتری کسب کنید.

آن را معتبر و دارای منبع خوب کنید

بخش بزرگی از تهیه محتوا که شایسته پیوند است ، تهیه منابع معتبر برای اطلاعات شما است .

تعداد بسیار کمی از افراد در جهان وجود دارد که واجد شرایط نوشتن مقالاتی هستند که به مردم می گویند بدون هیچگونه پایه ای برای اطلاعات ، چه کاری انجام دهند. آنها بیشتر دکترا هستند و خبرگان منتشر شده اند. من یکی نیستم و شک دارم که شما هم هستید ، بنابراین باید دانش موجود را جمع کنید و آن را به روشی خواندنی و مفید و با پیچ و تاب جالب و اصلی نمایش دهید.

بعلاوه ، پیوندهای برون مرزی برای SEO شما شگفتی می کنند ، بنابراین اگر این کار را نکردید ، خود را به بیش از یک روش آسیب می رسانید. اگر به سایر وبلاگ نویسان و شرکت ها پیوند برقرار کنید ، آنها تمایل به بازگشت سود را دارند. به عنوان مثال ، شما باید ذکرهایی را که در پست شما با استفاده از ایمیل یا توییتر مرتبط شده اند مطلع کنید. این امر محتوای شما را بر روی رادار آنها قرار می دهد و ممکن است آنها را برای تبلیغ بیشتر در نظر بگیرند.

بیش از 2000 کلمه بنویسید

شما نمی توانید موضوعی را که ارزش نوشتن در کمتر از 2000 کلمه را دارد ، به اندازه کافی پوشش دهید. اگر به من اعتقاد ندارید ، به جای آن Google را باور کنید. Google به مقالات حدود 2،400 کلمه در اولویت قرار داده است :

مدت یک وبلاگ چقدر باید طول بکشد

هنگام نوشتن مطالب با فرم طولانی ، می توانید از مزایای اضافی از جمله افزایش زمان در صفحه و اشتراک پذیری بالا نیز بهره ببرید.

و نه تنها به SEO خود در صفحه کمک می کنید ، بلکه جزئیات ، دیدگاه ها و ارزش های بیشتری را در یک صفحه ارائه می دهید ، که به نوبه خود به شما در برگرداندن پیوندها کمک می کند.

دلیل وجود محتوای بلند فرم در صفحه اول وجود دارد ، و این به این دلیل است که به پیوندها می رسد! حتی اگر احساس می کنید مبحثی که شما پوشش داده اید بسیار محدود است برای نوشتن 2،000 کلمه در مورد آن ، همیشه یک دیدگاه دیگر وجود دارد که می توانید به استدلال کلی خود اضافه کنید. و برای ارسال های لیست آسان است: فقط موارد بیشتری را به لیست اضافه کنید.

استفاده از طرح اصلی (اینفوگرافیک ، نمودار)

برداشت های اول وقتی می خواهید توجه خوانندگان اینترنتی را جلب کنید ، جهنم بسیاری را به حساب می آورد. در حقیقت ، زیراکس دریافت که تصاویر رنگی می تواند منجر به بیشتر 80٪ خواندن یک نوشته توسط افراد شود. نه تنها این ، بلکه وقتی تصاویر اصلی را ایجاد می کنید ، شانس خود را برای بدست آوردن پیوندها بالا می برید. دقیقاً مانند داده های اصلی ، این ماده در جای دیگری در وب موجود نیست ، بنابراین اگر یک وبلاگ نویس می خواهد تصویر را ارجاع دهد ، آنها باید شما را به منبع و پیوند دهند.

نمونه هایی از تصاویر اصلی که می توانید ایجاد کنید عبارتند از:

  • اینفوگرافیک (با استفاده از Venngage )
  • نقل قول تصاویر (با استفاده از پابلو )
  • نمودارها (با استفاده از amCharts یا Datawrapper )
  • اسلایدهای ارائه (با استفاده از اسلایدشیر )
  • عکسهای صفحه (با استفاده از Evernote یا عملکرد تصویر داخلی شما )

در حالی که ممکن است در مقاله خود پیوندی برای اصالت نتوانید پیدا کنید ، فقط می توانید یک پیوند برای تصویر بدست آورید. این بدان معنی است که هر مقاله ای که می نویسید ، مبتنی بر داده یا محور است ، فرصتی برای پیوند است. شما می توانید با افزودن یک آرم به تصویر ، آگاهی بیشتر از برند را افزایش داده یا آن را واضح بگذارید تا شانس استفاده سایت دیگری را بدون احساس احساس نام تجاری برای آنها افزایش دهد.

در اینجا یک مثال عالی از تصویری اصلی وجود دارد که به مقاله ای در مورد حشرات مفید برای بدست آوردن پیوندها کمک کرده است:

اینفوگرافیک

آن را همیشه سبز کنید

محتوای همیشه سبز خلاف اخبار است. در حالی که اخبار امروز این است که کاغذ بسته بندی ماهی و تراشه های فردا ، محتوای همیشه سبز برای همیشه ادامه می یابد .

و از آنجا که می تواند به موضوعی مرتبط باشد که افراد برای مدت طولانی درباره آن صحبت می کنند ، یک منبع پیوندی تر از اخبار داغ این هفته خواهد بود. در حقیقت ، داده ها را برای خود مشاهده کنید:

مطالعه اشتراک و پیوندها

حتی اگر یک مقاله در نیویورک تایمز به طور متوسط بیش از 3،000 اشتراک داشته باشد ، تنها 7 لینک به دست می آورد. به نظر می رسد هفت پیوند برای مقاله ای از چنین رسانه بزرگ بسیار ضعیف است ، اما وقتی به آن فکر می کنید ، کدام یک از مقاله های همیشه سبز با همه این داستان ها در ارتباط است؟

مطالعه موردی بار جدید یورک

مگر اینکه شما یک وبلاگ نویس دونالد ترامپ باشید ، واقعاً نمی خواهید منابع زیادی را در اینجا پیدا کنید که بتوانید منبع آن باشید ، به خصوص وقتی که داده ها به هر حال از یک منبع اصلی جداگانه تهیه شده باشند.

اما برای مقاله هایی مانند این ...

SEO SERPS

آنها اطلاعاتی دارند که افراد باید برای آنها بسیار طولانی تر از آنچه که باید بدانند آخرین رسوایی پرشور ترامپ را بدانند ، بدست آورند ، و بنابراین با داشتن همیشه سبز و مرتبط بودن ، پیوندهایی کسب می کنند.

لیست چک سریع شما برای محتوای قابل پیوند

به طور خلاصه ، وقتی مطالب بعدی خود را می نویسید ، مطمئن شوید که اکثر این جعبه ها را تیک می زند:

  • شامل داده های اصلی است
  • جالب هست
  • مفید
  • عملی
  • همیشه سبز
  • شامل تصاویر اصلی است
  • همه منابع پشتیبان تهیه شده اند
  • عناوین نمرات 70+ در آنالوگ سرمقاله CoSchedule قرار دارند

کدام بخش از محتوای شما بیشترین لینک را کسب کرده است؟ بگذارید در نظرات بدانید

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 30
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 5
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 13
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 32
  • بازدید ماه : 129
  • بازدید سال : 510
  • بازدید کلی : 11687
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی