loading...

ملودی

بازدید : 374
چهارشنبه 5 شهريور 1399 زمان : 23:02

آیا تا کنون کنجکاو بوده اید که سلطان رسانه های اجتماعی در کدام کشور قرار دارد؟ خوب ، به نظر می رسد در مانیل ، رسانه های اجتماعی هیجان اصلی هستند. براساس گزارش جهانی دیجیتال سال 2018 ، فیلیپین دارای بالاترین میزان استفاده از رسانه های اجتماعی در جهان است . این عنوانی است که کشور نیز طی دو سال گذشته از آن برخوردار بوده است.

کاربران فیلیپین به طور متوسط سه ساعت و 57 دقیقه هر روز در رسانه های اجتماعی می گذرانند. این تقریباً یک سوم از زمانی است که آنها روزانه در اینترنت می گذرانند (نه ساعت و 29 دقیقه) ، رتبه دوم فیلیپین در سراسر جهان برای استفاده از اینترنت در نزدیکی تایلند. 67 میلیون ساکن در فیلیپین را که از فیس بوک استفاده می کنند در حالیکه 10 میلیون نفر دیگر در اینستاگرام گشت می زنند پیدا خواهید کرد. بیش از 10٪ از کاربران رسانه های اجتماعی در جنوب شرقی آسیا نیز در YouTube شرکت می کنند.

آیا تا کنون کنجکاو بوده اید که سلطان رسانه های اجتماعی در کدام کشور قرار دارد؟ خوب ، به نظر می رسد در مانیل ، رسانه های اجتماعی هیجان اصلی هستند. براساس گزارش جهانی دیجیتال سال 2018 ، فیلیپین دارای بالاترین میزان استفاده از رسانه های اجتماعی در جهان است . این عنوانی است که کشور نیز طی دو سال گذشته از آن برخوردار بوده است.

کاربران فیلیپین به طور متوسط سه ساعت و 57 دقیقه هر روز در رسانه های اجتماعی می گذرانند. این تقریباً یک سوم از زمانی است که آنها روزانه در اینترنت می گذرانند (نه ساعت و 29 دقیقه) ، رتبه دوم فیلیپین در سراسر جهان برای استفاده از اینترنت در نزدیکی تایلند. 67 میلیون ساکن در فیلیپین را که از فیس بوک استفاده می کنند در حالیکه 10 میلیون نفر دیگر در اینستاگرام گشت می زنند پیدا خواهید کرد. بیش از 10٪ از کاربران رسانه های اجتماعی در جنوب شرقی آسیا نیز در YouTube شرکت می کنند.

به طور کلی ، آسیا رسانه های اجتماعی را به میزان گسترده ای مصرف می کند. این زمان هایی است که در کانال های اجتماعی برای چندین کشور مرتفع آسیا ذکر شده در گزارش جهانی دیجیتال سال 2018:

  • اندونزی - سه ساعت و 23 دقیقه ، با میانگین استفاده از شبکه های رسانه های اجتماعی در سراسر جهان در رده سوم قرار گرفت
  • تایلند - سه ساعت و 10 دقیقه ، در رده چهارم قرار گرفت
  • مالزی - سه ساعت در روز ، در رتبه هشتم قرار دارد
  • امارات متحده عربی - دو ساعت و 56 دقیقه ، نهم شد

رشد رسانه های اجتماعی در سراسر قاره در حال شتاب است ، به ویژه ، عربستان سعودی ، پیشرفت چشمگیری را نشان می دهد. بین ژانویه 2017 و 2018 ، این کشور خاورمیانه شاهد رشد 32 درصدی مصرف اجتماعی بوده است که یک درصد از هندوستان جلوتر است. اندونزی (23٪) و ویتنام (20٪) به ترتیب مقام سوم و ششم را نشان می دهند و نشان می دهد که چگونه رسانه های اجتماعی یکپارچه شده است.

در مورد ایالات متحده و کانادا چطور؟

انتظار دارید که آمریکای شمالی در رابطه با استفاده از رسانه های اجتماعی رتبه بالایی داشته باشد ، زیرا این محل تولد اکثر کانال های رسانه های اجتماعی است ، درست است؟ همانطور که از تعداد حیرت انگیزی که آسیا برای رسانه های اجتماعی و همچنین استفاده از اینترنت تولید می کند مشهود است ، آمریکای شمالی حتی نزدیک هم نیست.

ایالات متحده با میانگین زمان استفاده از رسانه های اجتماعی در دو ساعت و یک دقیقه در حالی که کانادا در یک ساعت و 48 دقیقه در رتبه 30 قرار دارد ، در رده 24 ام در جهان قرار دارد. همچنین ، براساس همان گزارش جهانی دیجیتال ، هیچ کشوری کاربران جدید زیادی ندارد که بتوانند به خود ببالند. بین ژانویه 2017 و ژانویه 2018 ، 9٪ از کاربران رسانه های اجتماعی در کانادا در مقایسه با فقط 7٪ در ایالات متحده آمریکا بودند. خرد متعارف این ارقام را توضیح می دهد.

از آنجایی که رسانه های اجتماعی برای اولین بار در آمریکای شمالی محبوبیت پیدا کردند و همچنین به دلیل اینکه سرعت اینترنت به طور متوسط در سرتاسر قاره سریعتر است ، رشد رسانه های اجتماعی و مدت زمان انتظار برای بارگذاری فید ها در اینترنت کمتر خواهد بود. اگرچه زیاد نیست ، اما استفاده از آن هم در کانادا و هم در ایالات متحده ثابت است ، زیرا ممکن است انتظار داشته باشید با توجه به منشاء اکثر شبکه های اجتماعی و گنجانیدن گسترده استفاده از آن در حوزه های مختلف زندگی اعم از مشاغل یا شخصی.

طبق تحقیقات مرکز تحقیقات پیو ، چشم انداز رسانه های اجتماعی در ایالات متحده با ترکیبی از روندهای طولانی و رفتارهای تازه ظهور تعریف شده است. این منظره تحت سلطه فیس بوک و یوتیوب قرار دارد که 73٪ از بزرگسالان وقت خود را صرف ارسال وضعیت در فیس بوک می کنند و 68٪ فیلم ها را در YouTube پخش می کنند. برای بسیاری از بزرگسالان از سنین 18 تا 24 سالگی ، 78٪ از Snapchat استفاده می کنند که 71٪ از این کاربران هر روز چندین بار از برنامه بازدید می کنند. در همین گروه سنی 71 درصد وجود دارد که به صورت روزانه در اینستاگرام پیمایش ، جستجو و ارسال می کنند. نیمی از این درصد از اینستاگرام استفاده می کند در حالی که پینترست (29٪) ، اسنپ چت (27٪) و رسانه محور تجارت (LinkedIn) (25٪) نیز در درجات قابل توجهی استفاده می کنند.

در کانادا ، فیس بوک حتی بالاتر از آنچه در ایالات متحده انجام می شود ، حاکم است ، همانطور که توسط سازمان ثبت اینترنتی کانادا (CIRA) ثبت شده است. از گزارشات سیرا ، تقریباً 77٪ كانادایی ها در فیس بوك حضور دارند . بعد از فیس بوک ، کانادایی ها اینستاگرام و LinkedIn (هرکدام 35٪) را ترجیح می دهند ، پس از آن توییتر (26٪) ، و سپس Snapchat (19٪). رسانه های اجتماعی در کانادا به عنوان سومین فعالیت محبوب آنلاین ، در کل 67 درصد از استفاده از اینترنت را به خود اختصاص داده است. اگر سن خود را افزایش دهید ، بیشتر کاربران رسانه های اجتماعی را مشاهده می کنید ، از 18 سالگی تا اوایل دهه 30 آنها.

پذیرش شبکه های اجتماعی متنوع است

پذیرش شبکه های اجتماعی متنوع است

اگر می خواهید چیزی را با استفاده از رسانه های اجتماعی برابر کنید ، ثروت ملی معیار انتخاب آن نیست. ممکن است فکر کنید که یک کشور ثروتمندتر است ، احتمال دارد افرادی که از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند ، استفاده کنند. اما این لزوماً اینگونه نیست.

خاورمیانه از نظر فنی فقط یک کشور دارد که دارای یک اقتصاد پیشرفته است: اسرائیل. با این حال ، استفاده از رسانه های اجتماعی در سراسر منطقه گسترده و بیشتر از سایر مناطق جهان است. طبق گزارش مرکز تحقیقات پیو ، در اردن ، 75 درصد بزرگسالان از طریق رسانه های اجتماعی با دنیای آنلاین سازگار شده اند و در لبنان نیز این تعداد در 72 درصد بزرگسالان اندکی پایین است.

بیشتر اقتصادهای ممتاز مانند آلمان و ژاپن به دلیل پایین تر بودن میزان استفاده از رسانه های اجتماعی قابل توجه هستند ، در حالی که آلمان در بزرگسالان 40٪ و بزرگسالان ژاپن با 39٪ کمی پایین تر است. هر دو نرخ برای استفاده از رسانه های اجتماعی در بین بزرگسالان بسیار کوچکتر از میانگین جهانی است که 53٪ است.

مناطقی مانند انگلستان به همان اندازه که تصور می کنید برجسته نمی شوند. میانگین استفاده روزانه تقریباً زیر ایالات متحده (یک ساعت و 54 دقیقه) قرار دارد . بریتانیا همچنین بین ژانویه 2017 و ژانویه 2018 حداقل 5٪ در کاربران جدید رسانه های اجتماعی شاهد کمترین اختلاف بود. اگرچه کاربران جدید و مدت زمان استفاده نسبت به سایر کشورها نسبتاً کم است ، اما انگلیس با تعداد کل کاربران خود در همه زمانها قرار گرفته است ، زیرا 83 درصد از جمعیت اکنون از کانالهای رسانه های اجتماعی استفاده می کنند.

یک مطالعه جدید توسط Flint نشان داد که Facebook ، Facebook Messenger ، واتس اپ و اینستاگرام در بین شش رسانه برتر مورد استفاده رسانه های اجتماعی در سراسر انگلستان قرار می گیرند گرچه فیس بوک ، مانند بسیاری از کشورها ، برتری در بریتانیا دارد ، اینستاگرام و واتس اپ از افزایش مداوم برخوردار بوده اند. میزان استفاده از اینستاگرام 12٪ افزایش یافته است در حالی که استفاده از واتس اپ از سال 2016 10٪ افزایش یافته است.

نکته ای که در کشورهای پیشرفته تر مانند برخی از کشورهای اروپایی مشاهده خواهید کرد این است که تعداد بیشتری از زنان تمایل به استفاده از رسانه های اجتماعی نسبت به همتایان مرد خود دارند. به عنوان مثال ، در کشورهایی مانند اسپانیا و سوئد ، زنان بیشتر از وب سایت های شبکه های اجتماعی استفاده می کنند. در سراسر سوئد ، 72٪ از زنان در مقایسه با 63٪ از مردان از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند . این نتیجه حتی اگر تعداد بیشتری از مردان (94٪) از کل اینترنت (90٪) از اینترنت استفاده می کنند. و در اسپانیا ، 63٪ از زنان در مقایسه با 54٪ از مردان از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند.

چرا این کشورها از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند؟

دلیل مهمی که از فیلیپین به عنوان رهبر رسانه های اجتماعی در سراسر جهان برخوردار است ، به میزان زیادی از محتوای تولید شده توسط کاربر که هم اکنون در دسترس است و همچنین بازدید کننده های زیادی که به این کشور سفر می کنند ، کاهش یافته است. به همین دلایل و موارد دیگر ، رسانه های اجتماعی بر چشم انداز محلی حاکم شده اند.

طبق نظرسنجی ها ، در اروپا بسیاری از آنها تمایل دارند اخبار خود را از رسانه های اجتماعی دریافت کنند ، کشورهایی مانند ایتالیا هر روز نیمی از اخبار خود را از آن دریافت می کنند. در کشورهایی مانند اسپانیا ، دانمارک و سوئد ، حداقل 40٪ از بزرگسالان می گویند که اخبار خود را بیشتر از غیر از رسانه های اجتماعی دریافت می کنند. فیس بوک با توجه به جایگاه عمومی قوی خود در سطح هیئت مدیره ، سایت برتر رسانه های اجتماعی برای دریافت اخبار محلی ، ملی و بین المللی در اروپای غربی است و فرانسه ، ایتالیا و دانمارک با 75 درصد جویندگان خبرهای اجتماعی در صدر قرار دارند .

با داشتن ویژگی های زنده بیشتر ، مشاغل بیشتر با استفاده از رسانه های اجتماعی برای تعامل با پیروان و افراد بیشتری که از آن استفاده می کنند بیشتر از همیشه ، بیشتر کشورها برای وسایل مهم به رسانه های اجتماعی روی می آورند. در حالی که دلایل استفاده ممکن است متفاوت باشد ، تعداد کاربران ، مدت زمانی که کاربران در سایت ها می گذرانند و میزان دسترسی جهانی به سیستم عامل های اجتماعی توضیح می دهد که چرا محتوای رسانه های اجتماعی بسیار ارزشمندتر از گذشته است.

با یک دیپلم حرفه ای در بازاریابی رسانه های اجتماعی ، ابزارها و فن آوری های لازم را برای رفع چالش های فردا بیاموزید . امروز بروشور را بارگیری کنید!

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 30
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 4
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 15
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 36
  • بازدید ماه : 129
  • بازدید سال : 367
  • بازدید کلی : 11544
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی